• Fian88

BIM januari 2016

soofa skrev 2016-01-08 15:07:52 följande:

Negativt gravtest i dag på äl + 12 (bim på måndag) och spottings som jag brukar få innan mens, så jag önskar er andra lycka till och hoppar ur den här tråden!

Tråkigt! Lycka till nästa månad!
  • Fian88
    lillverra skrev 2016-01-08 20:46:47 följande:
    Tror du är gravid! Ska du testa med gravtest imorgon om mensen inte kommer under dagen?:)
  • Fian88
    lillverra skrev 2016-01-09 12:46:55 följande:
    Japp har ju BIM idag och ingen mens ännu och livmoderhalstappen är stängd som jag tolkar det. Så kommer inte mensen imorgon ska jag köpa ett test och kolla läget. Min mens brukar aldrig vara sen. Bara 1-2 dagar tidig eller komma på natten/morgonen på Bim. Men klart den kan strula när man försöker få syskon. Men vi får väl se imorgon spännande ????
    Håller tummarna!:)
  • Fian88
    vantarpaettmirakel skrev 2016-01-09 16:55:40 följande:

Deppig idag... Äl + 8 el 9. Gjorde gravtest som känner av 5 hcg i morse, som visade negativt... Jag längtar så. Är så ledsamt. Skulle ha fått en liten i maj om jag inte fått ma :( och nu är jag inte ens gravid än...

Förstår att det känns jobbigt men tänk på att det kan ta ägget 10 dagar att vandra ner och fästa. Och innan det fäst så kan man inte få utslag på stickan. Så ge inte upp hoppet än!:)
  • Fian88
    vantarpaettmirakel skrev 2016-01-09 20:40:09 följande:
    Tack! <3 Hoppas, hoppas! Har dock fått yttepyttelite rosaröd flytning nu idag. Förra månaden började jag också få spottings innan mens och mensen kom på dag 10 efter äl (brukar komma 14 dagar efter). Fått så sedan mitt ma :( Hur går allt för dig? :)
    När fick du ditt ma? Cykeln kan kanske bli lite off efter tänker jag:/
    Jag tänkte testa igen imorgon. Fick negativt igår. Kände mig så säker på att jag fick äl denna cykeln och då borde mitt bim varit igår. Men är bara på äl+12 idag så fortfarande tidigt. Känns faktiskt ok om mensen kommer för kommer den så blir det första kuren med pergotime nästa cykel och det känns spännande:)
  • Fian88

Morgonens test, äl+11-13, tycker mig skymta något men mycket möjligt att det bara är den klassiska teststreckslinjen som ofta syns på cb. Ska avvakta till tisdag nu med tester. Känslan säger att mensen kommer men vi får se:)

• Fian88
    vantarpaettmirakel skrev 2016-01-10 16:14:26 följande:
    Mitt MA upptäcktes den 1 oktober. Fick tabletterna och började blöda ut det hela den 12 oktober. Onekligen verkar kroppen ha ballat ur. Idag kom mensen, på dag 10 efter äl även den här gången (andra gången jag haft ägglossning och mens nu efter missfallet). Åh, okej. Har ni försökt bli gravida länge? Vad gör pergotime för något? :)
    Hoppas din kropp hittar rätt snart igen!
    Vi har försökt sen juli -14, plussade nu i september men slutade i missfall:'(. Var sen hos gyn och fått bekräftat att jag inte ägglossar som jag ska. Jag får ju uppenbarligen äl ibland men kroppen har svårt för att få det. Pergotime stimulerar äl:). Så ska bli spännande att testa. Risken för tvillingar ökar ganska markant men det fixar vi i så fall. Sonen kommer ju hinna bli minst 3 år innan han blir storebror och blir ju mer och mer självgående hela tiden:).
  • Fian88
    lillverra skrev 2016-01-10 17:40:04 följande:
    Här har vi resultatet. Kan inte fatta det 4 försök 4 jävla försöka. Har ju inga symtom alls. Känner mig inte alls gravid. Stort leende mannen min fråga vad det var. Vi skulle iväg och äta pizza. Så drog till med att jag läste något kul på mobilen. Ska slå in testet och överaska han ikväll... när vi blev gravida med dottern på 21 månader snart så tog det 3 försök. Ja inte har jag svårt att bli gravid iaf...

Jag måste nog köpa ett till test imorgon bara för att det känns för bra för att vara sant.

Följer er andra iaf tills januari är slut :)
    Grattis!:)
  • Fian88
    HCS skrev 2016-01-11 09:27:46 följande:

Fick dessa idag äl+11/bim-1. Stickan är starkare. Syns det?

Ser kanske nått på stickan men tyvärr inte på cb. Håller tummarna att det är din tur nu!:)
  • Fian88
    HCS skrev 2016-01-11 11:52:14 följande:

Tack! Hoppas jag med, är så trött på detta nu.. HHur får det för dig?

quote=76215939][quote-nick]Fian88 skrev 2016-01-11 11:17:54 följande:[/quote-nick]Ser kanske nått på stickan men tyvärr inte på cb. Håller tummarna att det är din tur nu!:)

[/quote]Förstår det!
    Jag ska testa imorgon igen om inte mensen kommer. Tyckte jag kunde ana något på cb igår men det var så svagt så svagt. Kommer mensen blir det första kuren med pergotime nästa cykel:)
Svar på tråden BIM januari 2016