• Bjoork

Nyss testat positivt!

Plussade förra veckan, BF 22/7 och är i v.4+5. :) 20 år och andra barnet.

• Bjoork
    Malva2015 skrev 2015-11-19 21:41:49 följande:
    Oj vad ung du är! Skönt att du har lite erfarenhet! Hur länge sedan var det sist?:)

Jag är 29, första barnet:) fick bf 31/7:)
    Födde en son i september iår, så denna graviditeten kom väldigt tätt inpå men så välkommen ändå! :)
  • Bjoork
    Hoppas7910 skrev 2015-11-19 22:14:14 följande:

Hej alla!

Är gärna med här!

Grattis till plussen allihop!

Jag är 36, 5:e graviditeten men blir första barnet om det går vägen denna gången..

BF 16 juli! Ska på tidigt VUL på onsdag - nervös!!

Vinterliljan - är också ofantligt trött! Sover varje dag mitt på dagen, blir som en zombie annars. Sen drömmer jag ofantligt mkt.

Grattis!

Ska också på VUL på onsdag. Lycka till! :)
  • Bjoork
    TessLiihten skrev 2015-11-20 09:25:17 följande:

Jag gjorde ett nytt digitalt test för att se om siffrorna ökat. Men det står fortfarande 2-3.

Jag gjorde ett sådant test i måndags, kan det vara därför det inte höjts? För att det gått mindre än en vecka?

Lite smått orolig nu. ????

Jag testade positivt på clearblue digital förra tisdagen och tog ett nytt test söndagen samma vecka, fick samma resultat då. Så väntade till igår, lite mer än en vecka efter och då hade det ökat. Vänta lite och testa om någon dag. :)
  • Bjoork
    OliviaOP skrev 2015-11-29 13:07:10 följande:

Hej,

Jag plussade för någon dag sedan och är inveckla 6 (5+4). Helt fantastiskt kul! Men jag är så himla orolig och undrar hur ni gjort för att fö ett tidigt VUL? Vad har ni sagt till barnmorskemottagningen? Kan man bara få det ifall man frågar?

Jag får tidigt VUL för att kolla längden på graviditeten, hade ingen mens emellan sonen och denna graviditeten.
Svar på tråden Nyss testat positivt!