Nyss testat positivt!
Någon som fått ett plus och vill följas åt under den första spännande tiden?
Jag plussade idag! Första dag på senaste mens 21/10 !
Någon som fått ett plus och vill följas åt under den första spännande tiden?
Jag plussade idag! Första dag på senaste mens 21/10 !
Plussade förra veckan, BF 22/7 och är i v.4+5. :) 20 år och andra barnet.
Är 34 år och har två barn sen tidigare.
Roligt att så många hoppade in här! Många med barn sedan tidigare. Ni kan väl tala om för mig, vad gör jag nu?? Testade pos igår.
Annars har jag svag mensvärk nästan hela tiden och supertrött. Förstår inte hur ni kan sova mitt på dagen:) själv måste man dölja gäspningar och kissnödigheter på kontoret så mkt det går.. Får väl börja sova middag när jag kommer hem på kvällen om det blir värre.. Sover jätte ytligt men vet inte om det bara är för att tankarna snurrrat
Fick detta idag
Jag hoppas på att plussa på måndag! sista mens 23/10 så vi hörs nästa vecka förhoppningsvis ?
Fråga ! Vågar man ha sex nu såhär tidigt?
V4+2
Jag vill också vara med i en sådan här tråd! Är i v.5+5 och ska göra VUL om två veckor ungefär. Har tänkt att höra av mig till MVC först efter det, om det ser bra ut. Jag fyller snart 34, har ett barn sedan tidigare (hon fyller 6 nästa vecka) men har aldrig själv varit gravid. (Hon har två mammor dottern).
Jag har gjort två test, två dagar före BIM och fick ett tydligt plus, och ett test till en vecka senare, som var tydligt starkare. Har sedan tänkt låta bli att testa mer, eftersom det kan ge upphov till onödig oro tänker jag. Eller borde man göra ett veckotest ändå, hur pålitligt är det? Känns som om tiden går väldigt långsamt nu under de första oroliga veckorna.
Känner mig trött, men det kan ju vara anspänningen också. Inte så mycket symptom annars, dock känner jag mig väldigt hungrig på morgonen, på ett illamående-av-hunger-sätt. I natt var jag uppe och åt en macka.
Grattis till alla nya :)
Jag går omkring och är smått illamående hela dagarna. Och är mätt väldigt länge efter jag ätit.. 5+2 idag. Sen är brösten mitt största symptom, de är ömma och svullna och bröstvårtorna är väldigt ömma! Är väldigt sugen på kall apelsinjuice också :) godis som jag älskar kan jag knappt äta, mår illa direkt..
Jag har startat en facebook grupp om ni vill vara med under våra resa till ett litet barn :) www.facebook.com/groups/1520080961640282/
Ja men då måste alla bli mina vänner först för att jag ska kunna lägga till dom, vill man inte gå med nu så får man gärna gör det senare :) Risken är minimal att någon skulle söka efter den gruppen och hitta dig där om du har tagit bort att folk ska se vilka grupper du är med i från din profil
Om du sitter vid datorn och går till din profil så ser du nedanför din bakgrundsbild att det står "Tidslinje Om Vänner Foton Mer" Håll musen över mer så får du en ruta med alternativ. Längst ner står det Hantera avsnitt. Tryck på hantera avsnitt och så kommer det upp en lång rad med olika rutor att klicka i. Tryck bort bocken för grupper så kan ingen se dina grupper :)
Super, ni är så välkomna :)