Inlägg från: gladatjejen86 |Visa alla inlägg
  • gladatjejen86

Nyss testat positivt!

Hoppar gärna in här :) plussade i fredags är i v6 (5+2) med beräknad BF 27/7. Fick ett missfall i v7 (6+2) i juni. så kan inte riktigt slappna av ännu. Men vill gärna följa med här :) 

• gladatjejen86
    Hoppas7910 skrev 2015-11-27 21:56:15 följande:
    Hej och grattis!

Lite likt min historia.. 36 år, 4 MF/MA i bagaget och vill bara att den värsta faran ska vara över!
    Hej!

Det är inget roligt bagage. Jag är 29år och hade mitt första missfall nu i juni. Inga barn sedan innan. Jag önskar tiden kunde gå fortare, så man kanske kan få oroa sig lite mindre iaf. 
  • gladatjejen86
    Hoppas7910 skrev 2015-11-27 22:22:31 följande:
    Hej!

Nej, det är ju inte det. Men någon gång måste det ju bli rätt!

Beklagar ditt missfall :(

Hade mitt senaste MA i slutet på juli så jag är väldigt orolig jag med. Allt kan ju verka bra men så är det inte det ändån.

Ska du göra något tidigt VUL? Kan ju lugna lite varjefall.
    Ja någon gång borde de ju går rätt.. Jag funderar på att göra ett tidigt VUL. Mycket för att bara lugna oron lite iaf. Gjorde ett nytt gravtest igår bara för att få se att de ändrats till 3+ de gjorde lite gott, även om de inte lugnar helt.
  • gladatjejen86
    Rbccca skrev 2015-11-29 11:03:38 följande:

Igår fick jag se den lilla krabaten. Så liten, med ett tickande hjärta :) underbar känsla. Jag hoppas det går vägen. 

va roligt. Grattis :)
  • gladatjejen86

När ni har fått ett tidigt VUL har ni fått det via barnmorskan eller har ni ringt själv och ordnat ett. jag står i valet o kvalet om jag ska försöka få till ett så jag kan dämpa min oroa lite kanske 

• gladatjejen86

Ifrågasatte dom de eller va de inga problem o få tid?

Blixtlås skrev 2015-11-30 20:27:11 följande:

Jag ringde själv :)

• gladatjejen86

[quote=76068250][quote-nick]Blixtlås skrev 2015-12-01 19:21:29 följande:[/quote-nick]Gjorde vul idag, var väldigt tidigt enligt läkaren (runt 4,5v) så ska dit igen den 2/1 för att kolla mer säkert [/

Du har precis plussat va? Eller hur va de? Jag är i V. 6 (5+6)

Men de e ju 4 veckor kvar ;) men herregud 2/1 e ju en lördag :p

• gladatjejen86
    Blixtlås skrev 2015-12-01 22:01:04 följande:
    Japp, men inte haft ngn mens sedan jag tog ut spiralen i början av oktober :)

Insåg precis samma sak nu i duschen, antar att hon menade i början av januari och bara tänkte lite fel :'-)
    hej!

hur går de för dig? har inte varit inne så mycket de sista då jag haft en stor oro, den minska lite idag efter ett VUL, men den finns ju där naturligtvis :(
Svar på tråden Nyss testat positivt!