Nyss testat positivt!
Hej!
Kan Jag hoppa in här? Plussade idag, igår spiralen den 7/10 och har inte haft mens sedan dess så vet inte alls hur långt gånger jag är... Gissar 6-10v kanske?
Ska ringa bm på måndag och prata :)
Är vårt andra barn :)
Hej!
Kan Jag hoppa in här? Plussade idag, igår spiralen den 7/10 och har inte haft mens sedan dess så vet inte alls hur långt gånger jag är... Gissar 6-10v kanske?
Ska ringa bm på måndag och prata :)
Är vårt andra barn :)
Det är väl aldrig försent börja med folsyra?
Hej,
Jag plussade för någon dag sedan och är inveckla 6 (5+4). Helt fantastiskt kul! Men jag är så himla orolig och undrar hur ni gjort för att fö ett tidigt VUL? Vad har ni sagt till barnmorskemottagningen? Kan man bara få det ifall man frågar?
När ni har fått ett tidigt VUL har ni fått det via barnmorskan eller har ni ringt själv och ordnat ett. jag står i valet o kvalet om jag ska försöka få till ett så jag kan dämpa min oroa lite kanske
om du läser det som var citerat i mitt puff står det exakt hur man döljer grupper för alla på fb :) Det funkar, lovar! (vi är snart ett 40tal som alla har gjort det för att vara dolda)
om du läser det som var citerat i mitt puff står det exakt hur man döljer grupper för alla på fb :) Det funkar, lovar! (vi är snart ett 40tal som alla har gjort det för att vara dolda)
precis, men jag har ingen lust att lämna ut mina uppgifter på nätet :)
Ifrågasatte dom de eller va de inga problem o få tid?
Gjorde vul idag, var väldigt tidigt enligt läkaren (runt 4,5v) så ska dit igen den 2/1 för att kolla mer säkert
[quote=76068250][quote-nick]Blixtlås skrev 2015-12-01 19:21:29 följande:[/quote-nick]Gjorde vul idag, var väldigt tidigt enligt läkaren (runt 4,5v) så ska dit igen den 2/1 för att kolla mer säkert [/
Du har precis plussat va? Eller hur va de? Jag är i V. 6 (5+6)
Men de e ju 4 veckor kvar ;) men herregud 2/1 e ju en lördag :p