Inlägg från: Stumpan07 |Visa alla inlägg
  • Stumpan07

Gastric bypass/sleeve 2016

[quote=77129750][quote-nick]miija skrev 2016-11-13 18:25:53 följande:[/quote-nick]Stumpan07

Insåg just att de e söndag idag å inte förrän imorgon du skulle dit ????

Ja får skylla på att ja e på semester .

Ser fram emot IMORGON å höra vad dom sa

????[/

Nu har jag varit där! Är nu inskriven och har träffat kirurg, narkosläkare och dietist. Ska flyta i 4 veckor men har inte fått datum än för operation. De hör av sig. Förhoppningsvis går det fort! Kirurgen tyckte att vi skulle göra GPB på mig, (Man diskuterar båda alternativen) så nu är det bestämt! Alla var supertrevliga och det känns jättebra!

????

• Stumpan07

Inte än, så fort jag får operationstid vet jag när jag ska flyta. Men hoppas det blir snart!!! :) Vill ju veta nu så man kan planera..

• Stumpan07
    miija skrev 2016-11-16 17:26:27 följande:

Stumpan07

Haha de med ??? Har ja oxå undrat vart dom kommer ifrån när jah skrivit .

Vad roligt att du fått tid , lite mer än en månad bara ????

Vilket märke tänkte du flyta med ?

Jag tänkte köra med Modifast, det tycker jag är godast.. Känns läskigt men spännande! Men julen blir ju sådär... Haha!
  • Stumpan07
    snara79 skrev 2016-11-18 06:55:24 följande:

Spännande att läsa om er och jag längtar så. Ska på mitt läkarbesök inför op på måndag, då sätts jag upp för op och hoppas det ej dröjer allt för länge till op????

Tog det 3 mån för er?

Ha en bra fredag!!!

Jag fick först godkänt på läkarkonferens i oktober, sen träffade jag kirurg, narkosläkare och dietist i måndags och har nu fått op-tid den 20:e december! :) Vilket sjukhus ska du till?
  • Stumpan07
    miija skrev 2016-11-19 21:16:15 följande:

Min op blev framflyttad eller tillbaka flyttad kanske de heter

Blir nu på onsdag istället för torsdag .

Ni som redan blivit op något särskillt ni tycker är extra viktigt att packa med sig till sjukan ?

Jag tänkte packa min väska redan imorgon ????

Lycka till Miija! Spännande! Uppdatera oss så snart du kan.. :) Jag börjar flyta imorgon.. ????
  • Stumpan07
    Bradbury skrev 2016-11-21 13:00:26 följande:

Invägning idag! 100,5 kg. -19kg sedan flytstart!

Härligt!!! Helt otroligt bra ju! Idag är min första flytdag, herregud vad jag är hungrig och dåsig. Hoppas det blir bättre om några dagar!
  • Stumpan07

Dag 2 med flyt, känns lite bättre idag faktiskt!

Har en urgullig chef som bestämde sig för att sympati-flyta med mig så vi kan sporra varandra. Degig i skallen men inte alls lina hungrig idag! Kom till och med på att jag missade eftermiddagsmålet så jag får ta den här ikväll.

• Stumpan07

Åh är det dags imorgon? Jag önskar dig all lycka till! Du får gärna uppdatera oss på hur det går!

Svar på tråden Gastric bypass/sleeve 2016