Gastric bypass/sleeve 2016
Va skoj att höra att du mår ok efter op! Ja man har ju inte så mycket energi lagrad efter flyttiden och op. Tar säkert ett tag innan man känner sig piggare.
Nu närmar det sig för dig med Miija, spännande!
Va skoj att höra att du mår ok efter op! Ja man har ju inte så mycket energi lagrad efter flyttiden och op. Tar säkert ett tag innan man känner sig piggare.
Nu närmar det sig för dig med Miija, spännande!
Då har du gått ner mycket i vikt, bra jobbat!!!!
Snart dags för dig då Miija! Ja man kan nog inte förstå hur det känns att inte vara hungrig eller sugen... är det alltför ofta.
Tar nog tid för en själv att hänga med invit man ser ut efter.
Ha en bra helg!
Spännande att läsa om er och jag längtar så. Ska på mitt läkarbesök inför op på måndag, då sätts jag upp för op och hoppas det ej dröjer allt för länge till op????
Tog det 3 mån för er?
Ha en bra fredag!!!
Ok va Snabbt det gått! Så skönt!
Jag bor i Blekinge och kommer op i Karlshamn.
Dementoria- för jag fråga vad det kostar att betala det själv? Om du ej vill svara är det ok.
Tack för infon Bradbury! Ja det är helt klart värt det även om man bet själv!
Lycka till nu Miija!!! Så spännande!
Själv har jag mitt läkbesöket imorgon, känner mig lite nervös. Rädd att de ska säga att jag ej får op...men samtidigt tänker jag att det är klart de inte säger! Har hu högt BMI och massa riskfaktorer.
Spännande Miija! Lycka till!
Bradbury-grymt bra jobbat!
Idag har jag satts upp för operation! Känns så bra! Kommer göra en Sleeve förhoppningsvis v 4! Så glad!
Stumpan07, ja de första dagarna är hemska, ser inte alls fram emot 4 v flyt....huamej.
Härligt att höra att op gått bra????