Han finns inte mer...
Hej!
Beklagar!
Jag har också precis hamnat här. Har upprepade missfall i bagaget och har varit orolig hela graviditeten, blandat med total lycka och längtan så klart! Nu hade jag börjat slappna av och bara längtade efter vårt älskade barn.
För en vecka sedan började allt plötsligt gå väldigt fel. Först en liten blödning, sedan för tidig vattenavgång, blev inlagd och inställd på för tidig födsel (v 29+6), men kände oss väldigt trygga på sjukhuset. Sedan utan någon som helst anledning vad det verkar som hittills (återbesök om ca 2 veckor) slutade hjärtat slå och vår lilla fina Filip föddes på min födelsedag i v 30+0. Jag kan inte förstå hur jag ska kunna ta mig igenom ett helt liv utan min vackra Filip. Kan inte förstå hur vi kunde hamna här! Vad är det för prövningar vi måste genomlida innan vi ska få vårt efterlängtade barn? Jag älskar Filip och är stolt mamma till honom. Jag fick känna hans värme efter förlossningen och hålla honom hur länge jag ville, men min kropp skriker efter en bebis att ta hand om! Vill sätta igång nu direkt att försöka bli gravid igen och är livrädd över ifall det kommer dröja innan det tar sig. Det är fem dagar sedan jag födde barn men kan inte tänka på något annat än att göra det igen.
Hur man går vidare kan jag inte svara på tyvärr. För oss innebär det att leva timme för timme just nu.