Inlägg från: JBL0021111 |Visa alla inlägg
  • JBL0021111

En käftsmäll till undergångsprofeterna

KillBill,

Erkänner direkt att det var gammal data jag läste från Konjunkturinstitutet, såg inte att rapporten var från Mars.

Dock vidhåller jag det jag skrev tidigare att detta är ett sidospår, och handlar inte längre om invandring, detta är ett mycket bredare ämne. Är ju inte så att det är invadering som bidragit till denna utvecklig?.som du själ citerat ? Även tjänsteindikatorn steg ett par enheter, medan konfidensindikatorerna för detaljhandel och bygg- och anläggningsverksamhet föll tillbaka något?

Så detta börja glida för lång från ämnet nu?Som jag sagt flera gånger, BNP/ekonomiskt tillväxt har så mycket med annat att göra än invandring.

• JBL0021111
    FDFMGA skrev 2017-01-23 22:30:59 följande:
    Ja, idioter finns det överallt.

Men varför svarade du som du gjorde till KillBill - menar du att han tillhör em som anser att polisens närvaro i utanförskapsområden är en provokation mot rasifierade.

I så fall förstår inte jag varför han postade ett inlägg som går på tvärs mot hans egen åsikt.
    What??? Docksvarade du aldrig på min fråga i tidigare inlägg....
  • JBL0021111

Ja en avvikelse på 2-3% är väldigt lite på en prognos, obs! det är en prognos. Riksgälden själva brukar variera betydligt mer mellan deras rapporter.

Än en gång detta håller på ligga långt från tråden ämne?.

Svar på tråden En käftsmäll till undergångsprofeterna