En käftsmäll till undergångsprofeterna
Jag kan också den där om den kristdemokratiske riksdagsmannen som tillhörde en av Sveriges 40 klaner och som hade kopplingar till kriminella nätverk i Södertälje
Jag kan också den där om den kristdemokratiske riksdagsmannen som tillhörde en av Sveriges 40 klaner och som hade kopplingar till kriminella nätverk i Södertälje
Tror ni att SD-politikern har några betänkligheter över att hans snortande göder gängkriminaliteten?
SD-toppen är uppenbarligen inte narkoman och påstår att han blivit lurad att ta narkotikan för att någon ville skaffa sig komprometterande materiel om honom.
Här har vi exempel på en SD-topp som har problem med vandel och klander och som inte bryr sig om han göder kriminella nätverk.
Jag säger som Bengt.
Som sagt, SD toppen nekar till att han är narkoman. Jag anser att en SD topp måste tåla en gliring om Scarface när han blir ertappad med att snorta kokain.
Här har det minsann delats ut en och annan käftsmäll till inte bara undergångsprofeterna
www.mitti.se/nyheter/enkat-var-femte-pojke-i-skarpnack-nyligen-ranad/reptjC!buw8ZWPC9YGEn9HtriA9ZQ/
https://start.stockholm/globalassets/start/om-stockholms-stad/utredningar-statistik-och-fakta/undersokningar/rapport-om-ungdomars-levnadsvanor/brott-och-utsatthet-for-brott-gymnasiets-ar-2-2020.pdf
https://start.stockholm/globalassets/start/om-stockholms-stad/utredningar-statistik-och-fakta/undersokningar/rapport-om-ungdomars-levnadsvanor/brott-och-utsatthet-for-brott-grundskolan-ak-9-2020.pdf
Var 12:e pojke i Stockholm i åk 2 på gymnasiet har blivit rånad det senaste året. I en normal gymnasieklass blir alltså två pojkar per år rånade. I Skarpnäck är det var 5:e pojke som blivit rånad det senaste året. Var 5:e !
Notera hur nästan ingen i ghettona Rinkeby och Skärholmen har blivit rånad medans 10-12% av pojkarna i närliggande välmående stadsdelar som Spånga, Älvsjö och Hägersten har blivit rånade.
Övre medelklassen betalar 9 miljoner för ett normalstort hus i "trygga" Älvsjö och sedan blir deras tonårssöner rånade på jackor, skor och mobiltelefoner lik förbannat. Man kan inte ens köpa sig fri från problemen längre.
Det gör saker med folk.
Hur ska parti-arbetarna förklara dessa siffror då?
- Tryggare än någonsin
- Monster under sängen - inget att tro på
- Är man inte med "dem" är man trygg
- Dumma verklighet - försvinn
Allt fler drabbas
www.svt.se/nyheter/inrikes/allt-fler-utomstaende-dodas-i-gangkrigen
Monster under sängen var det.
www.dn.se/sthlm/vakter-och-aklagare-slar-larm-om-kaos-i-ratten/
Vad i helvete, rent ut sagt, håller våra domstolar på med?
Har rättens ordförande fått sin ryggrad utbytt mot maneter?
www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/EppwX2/uppgifter-vittne-och-brottsoffer-beskjutna-innan-rattegang
Kom nu ihåg att det är alarmism att ha synpunkter på dessa företeelser.
SD-politiker häktad efter bombfynd..
www.aftonbladet.se/nyheter/a/2dd2wv/sd-politiker-haktad-efter-bombfynd
www.svt.se/nyheter/lokalt/uppsala/sd-politiker-haktad-efter-farligt-foremal-i-bjorklinge
"Ingen fara på taket"