En käftsmäll till undergångsprofeterna
Det är tyvärr så illa att en av de få brottstyper som du faktiskt är beredd att fördömt är bullbakande tanter som inte har rätt tillstånd.
omni.se/kvinnans-hund-dog-i-dadet-hon-lever-ju-for-den/a/kwyX1a
I det socialdemokratiska skyltfönstret, kalifatet al-Malmö
När socialdemokraterna inte skryter om allt de uträttade under sina senaste 8 år jämrar de sig över att de inte kunde uträtta något pga att de inte hade riksdagsmajoritet.
Vilka tragiska figurer de.är, såssarna.
Det kallas anarkotyranni
www.kt-kuriren.se/2025/02/14/per-ola-olsson-farlig-utveckling-nar-arlighet-straffas-0b50b/
www.helagotland.se/nyheter/visby/artikel/han-kom-med-baten-efter-jaktresa-anmaldes-for-knivbrott/rggq9p7r
Efter en lyckad jakt på fastlandet blev en man boende på Gotland stoppad i en av polisens nykterhetskontroller ? som han klarade. I bilen låg bland annat döda vildsvin, jaktkläder och några knivar.
Trots att knivar är en naturlig del av jaktlivet, det är väldigt svårt att ta tillvara på det skjutna viltet utan kniv, rapporterade patrullen honom för brott mot knivlagen.
?De sade att det var en olämplig tidpunkt att åka omkring med kniv i bilen, men hur skulle jag göra? Båten kom in vid 23-tiden och jag skulle ta mig hem till bostaden. Jag vet inte vad de är ute efter riktigt?
www.expressen.se/nyheter/sverige/hd-rattsdatabaser-far-inte-lamna-ut-domar/