Rataxes skrev 2023-06-12 10:24:49 följande:
Det hade sett ut som i Norge, 0,6.
Sedan 2012 har 88 utomstående skadats i skjutningar eller sprängningar. 23 har dödats.
Giganternas Gigant, Förre jumin, när han fortfarande var jumin, Morgan Johansson:
"Gärningsmännen är bara ute efter specifika mål, risken för utomstående är väldigt väldigt liten".
Som papegojor upprepar forumvänstern Morgans mantra.
I det som kallas ett Sverige för vuxna övergår antalet dödade i fylle- och relationstelaterade brott de gängrelaterade dödsskjutningarna där ett fåtal oskyldiga råkar ut för gängens våld och får sätta livet till.
Hur man kan kalla det ett Sverige för vuxna är obegripligt, är det för att vuxna i vuxenrelationer och under inverkan av alkohol som ara vuxna ska ha tillgång till dödar varandra eller?
rataxes, ljug nu inte om vad jag har skrivit tidigare , du och jag har tidigare diskuterat de lögner du fört fram om vad jag skrivit, då skärpte du dig faktiskt, klarar du av det den här gången då?
Jag skrev för fler år sedan -innan gängen i den omfattning de nu flyttat ut i civilsamhället på dagtid- att det var en mycket liten risk att som utomstående råka illa ut. På den tiden var det gängmedlemmar och deras närstående som drabbades av gängens dödliga våld. Det var några gängmedlemmars oskyldiga barn , det var flickvänner, familjemedlemmar och släktingar som var levde i direkt anslutning till gängen.
Nu är det annorlunda, trots det är det fortfarande en mycket liten risk att som utomstående drabbas av gängens dödliga våld. Det har tyvärr ökat iom att gängen flyttat ut sina aktioner i civilsamhället på dagtid i en omfattning som inte skedde förut.
Hur då får det jag skrivit och då skrev till de lögner och okvädningsord du rapar upp är inte förvånande. Att sanningsenligt citera andra har aldrig varit skrikhögerns starka sida.
Klarar du av det här nu? Att ha en seriös diskussion? Eller fortsätter one-liner ljugandet?