Varför ökar sexlusten så mkt med åldern för oss kvinnor?
Verkligen olika det här.
Som kille var jag som absolut kåtast i sena tonåren tror jag. Mellan 16-17 års ålder och 22-23 års ålder ungefär. När jag var 19 träffade jag min första tjej och då ökade sexlusten bara ännu mer!
Hon däremot var inte alls särskilt sugen på sex öht. Vi hängde ihop fyra år och hade sex kanske en gång i veckan under hela förhållandet.
Senare träffade jag tjejer som ville betydligt mer och jag fick nästan en chock. Trodde att alla var som min första flickvän.
Nu är jag 34 och ärligt talat finns det viktigare saker i livet. Kan inte tänka mig att jag ser sex som nåt absolut jätteviktigt om tio år. Bävar lite inför att träffa en jämnårig kvinna som bara blir mer och mer intresserad för varje år som går
Det sexuella tåget har nog gått för mig
Jag har haft den perioden i livet med porrfilmer gömda under pojkrummets säng, sexchattande på dejtingsidor, dejtande och raggande på uteställen. I hopp om att bara få någon att gå hem och knulla med för natten. Sånt intresserar mig inte längre på samma sätt. Om jag är ute på krogen nu hoppas jag hitta någon trevlig att prata med! Det är en lyckad kväll för mig.
Jag runkar fortfarande en gång om dagen men inte tre eller fyra gånger om dan som jag gjorde som yngre.