• Smastor

Varför ökar sexlusten så mkt med åldern för oss kvinnor?

Kan jag byta ut min sambo på 26 mot någon av er äldre, lite sugnare? Finns det något ställe där ni samlas? ;)

• Smastor
    Anonym (Snart 40) skrev 2015-12-12 03:21:50 följande:

Är sambon man eller kvinna?

Om du är missnöjd med partnern bör du ju 1) framföra det 2) göra slut 3) därefter fundera på var du kan träffa någon annan.

Är du intresserad av att byta? ;) annars så spelar det väl ingen roll? :p jo det låter jätte bra med den här 3 stegs metoden :D får testa det.. Synd att så många torrbollar skall förstöra så fina förhållande :(
  • Smastor
    Mrs Okänd skrev 2015-12-12 10:32:12 följande:

Fast det är ju ändå torrbollarnas partner som har en del i ansvaret också...de flesta bara gnäller men gör inget mer åt det.

Haha... Ja städhjälp och happy ending går att köpa :p men jag ska skola om mig till snickare hör jag ;)
  • Smastor
    Mrs Okänd skrev 2015-12-12 10:36:07 följande:

Haha...nä...man måste inte vara snickare...det räcker att vara halvnaken och villig... och bjuda på djupa samtal om livet.

Låter väldigt intressant ju :p för att fjäska för torrbollarna är ju inte bättre än att köpa tjänsten om det är rätt så jämställt där hemma :p eller att hänga på byggarbetsplatser. :D
  • Smastor
    Mrs Okänd skrev 2015-12-12 10:41:41 följande:

Alla män borde diska och dammsuga nakna...

Jag tror fan jag ska klä av mig och slänga damsugaren i diskmaskinen! Då måste det bli åka av ju!
Svar på tråden Varför ökar sexlusten så mkt med åldern för oss kvinnor?