Inlägg från: Anonym (42) |Visa alla inlägg
  • Anonym (42)

Varför ökar sexlusten så mkt med åldern för oss kvinnor?

Är 42 och jag blir också bara kåtare med åren. Har ingen partner nu men kanske en kk på gång. Vill gärna ha en frisinnad man i en relation att leka ut mina lustar med men vill inte bo med honom. Samboskap har jag testat två ggr och båda ggr dog lusten. Inga barn, kan tilläggas. Ni som är 50+, hur är lusten för er? Jag vill inte bli av med min.

• Anonym (42)
    Anonym (Jan) skrev 2015-12-10 15:04:01 följande:

Har också haft så mycket dålig sex att jag tröttnat lite av den anledningen.

Ledsen tjejer men nu för tiden finns det porr. Gratis på nätet! Tillgängligt när som helst. Hur mycket som helst att välja på..

Ibland är fantasin (och högerhanden) bättre än verkligheten

Samma gäller väl omvänt också? Sorry, killar.... nä, men ärligt talat, en orgasm fixar man ju själv lätt som en plätt. Sex med nån (några.... ;)) annan en helt annan. Så tänker iaf jag.
  • Anonym (42)
    Anders 386 skrev 2015-12-11 16:48:30 följande:

Det verkar t.o.m. som att kvinnor kan ha lättare än män med att nöja sig med onani. För mannen är ju själva samlaget jätteskönt - men för många kvinnor är det ju så att det är lättare att fixa orgasmen själv än att få till den under ett samlag...

Och män verkar ju "tända" rent fysiskt på kvinnokroppen o kvinnans kön mycket mer än kvinnan tänder på mannens kropp.

What? För kvinnor är själva samlat jätteskönt också. Även utan orgasm. Jag menade just att orgasm en är en sak man lätt fixar själv, men allt det andra, som samlaget, hud mot hud, slick och nafs... kan man ju inte fixa själv... nä... nu kommer min kk... :)
  • Anonym (42)
    Anonym (O) skrev 2015-12-11 18:13:29 följande:

Det finns _många_ kvinnor som inte får någon särskild njutning av samlag. (själva penetrationen alltså) Jag är en av dem.

Jag beklagar verkligen. Det är säkert som du säger, men många njuter också, och jag är en av dem. Jag älskar när såväl fingrar som penis är i mig. Jag kan dock tycka att det är skönt att slippa orgasmkravet vid samlag då jag inte kommer av vaginalt sex. För mig är det inte så viktigt att komma när jag väl får sex, jag vill ha närheten och samspelet. Orgasm får jag varje dag eller så ofta jag önskar, sex bara ibland.
  • Anonym (42)
    Anonym (46 årig kvinna) skrev 2015-12-13 16:21:20 följande:

Tips

Tantrasex..

Massage över hela kroppen behövs för att väcka kroppen.. Själv har provat fick 6 fontänorgasmer helt fantastiskt

Tantrasex är verkligen något fler borde ägna sig åt. Tidskrävande, men absolut värt det. Älskar att ge lingammassag (och få yonimassage) särskilt på någon som aldrig upplevt det tidigare. Men om man vill få igång en kvinna som slumrat till på sexområdet kanske en massage utan yonikontakt är en bra start? Många kvinnor upplever att män är för snabbt på deras könsdelar.
  • Anonym (42)
    kattpappan skrev 2015-12-13 16:56:16 följande:

Tack för tipset, men min fru avskyr massage. Tråkigt som fan.

Själv älskar jag att få massage och ska boka in mig innan Julveckan.

Ska kolla upp tantrasex och förslå detta, hon kanske tänder på idén.

Ja, tantrasex är ju mer än massage så kolla upp det! Osynkat sexbehov kan bli ett stort problem i en relation, så jag hoppas att ni hittar en väg.
Svar på tråden Varför ökar sexlusten så mkt med åldern för oss kvinnor?