Inlägg från: Jennska |Visa alla inlägg
  • Jennska

Smärta höger äggstock, nidblödning?

Jag fick nåt liknande lite mer än en vecka innan BIM (dock ingen kopparspiral,den tog jag ut i aug ). Var sparsamt och bara 1,5 dygn (normalt har jag 5 dagar +-) har eg BIM idag,och tog ett test som visade negativt. Vet inte riktigt vart i cykeln jag är nu eftersom "mensen" kom tidigt och efter den kom äl-liknande flytningar. Så nu vet jag inte om det var mens ,mellanblödning eller nidationsblödning jag fick.

• Jennska
    Kristallkronan skrev 2015-12-09 15:05:51 följande:

Okej. Men du vart inte gravid iaf? Knasigt att du inte fick nåt mer efter det! Har du bara gjort ett test sen dess? Gör ett till annars.

Jag ska vänta i några dagar och se om det är mens som kommer igång på riktigt. Blir det inte mer än såhär på lördag så får jag testa mig! Har aldrig varit med om nåt sånt här innan.. Så man börjar ju undra. :(

Bara ett test, men ska göra ett nytt om en vecka om jag fortsätter må konstigt. Just med kopparspiralen fick jag rätt mycket mellanblödningar och trodde ett par gånger att jag var på smällen :p dock aldrig haft det annars varken med eller utan andra preventivmedel. Så därför vart jag så fundersam nu. Samt att jag växlat i temp, mått illa,varit trött och yr,svullen och öm mage,ömma bröstet osv.
  • Jennska

Ja kroppen kan allt luras och kluras. . Jag har fortfarande inte fått mer blödning än sen lilla som kom i månadsskiftet. Igår kliade bröstvårtorna och när jag då var där å kände så kändes de klibbiga.. Kändes nästan som gummi. Testade trycka lite . och då kom det lite råmjölk??

Svar på tråden Smärta höger äggstock, nidblödning?