Bim i början av januari 2016! <3
Ägglossning på torsdag eventuellt.
Bim den 1 Januari :)!!
7e försöket.
Ägglossning på torsdag eventuellt.
Bim den 1 Januari :)!!
7e försöket.
Jag kör med ägglossningstest :)!
Hej gänget!!
Hur går det för alla?
Är just du på den eviga väntan mellan mens och äl! Ska ha äl runt den 25de men tog nyss ett test då jag tyckte det redan kommit mycket älflytningar men det var negativt så får vänta lite till
Trevligt med lite nytt här i tråden :) välkomna :)!!
Haft superont i tuttarna idag och hoppas verkligen inte att det är pga kylan :(. äl+7
Får du ont i boobsen när det är kallt ute?
Håller tummarna för dig!
Spännande!! Vilket försök är ni på?
Hoppas hoppas! När ska du börja testa?
Vi är inne på vårt 6de försök nu, tror dock inte så mycket på denna gången då det är sjukstuga hos oss.
Ägglossning verkar bli lite senare!
Ägglossning på g nu
Haha ja man får försöka pöka till det någon gång till idag och imon..se om vi pallar det i sjukstugan bara
Fick en rosa/mjölkig flytning imorse bim-3-4.. Och även rejält ont i magen efter toabesök... Orolig... Hoppas inte mensen kommer nu :'(..
Kan det inte vara en sån där nidblödning? det brukar väl se ut så? Ge inte upp hoppet än :)
Håller tummarna! ska du testa ikväll?
Lika bra tycker jag, testa som är så himla roligt
du får återkomma med resultatet!
Skit! vilken dag är du på? är det en nidblödning du fått är det iofs förmodligen för tidigt ändå?
jag har testat varje dag sedan äl+7 (ja jag vet haha) och är på äl+9 idag och fortfarande negativt. föredrar att veta varje dag att jag inte är gravid istället för att få upp hoppet!
Negativt idag igen på äl+10, men hinner ju med ett försök till i januari! gissar att det är samma för dig? :)