• soffis87

Bim i början av januari 2016! <3

Hoppar också in på denna tråd :) enligt NC ska jag ha ägglossning den 23/12 men har än så länge ej testat positivt på ägglossningstestet mer än mkt svaga streck. Förhoppningsvis blir det positivt imorgon :)

Kan tillägga att BIM är beräknad till 7/1 och att detta är 3:e försöket med första barnet. Har innan dess gått på p-piller/p-ring i många år. Jag hoppas verkligen det blir något nu! Och hoppas på att ni andra i tråden också plussar denna gång :)

• soffis87

Halloj! Jag skrev ju tidigare i tråden att jag troligen hade äl den 23/12. Testade dock positivt den 23:e, så hade nog inte äl förrän 24/25:e. Jag glömde att tempa mig dessa dagar, så vet inte riktigt när tempökningen var.

Dock hade vi sex den 22a (för sedan var vi iväg 23-25), så jag hoppas verkligen att det var livsdugliga spermier som klarade sig 3 dagar iaf.. Men man vet ju aldrig.

Gällande tempning så är jag en nybörjare på detta och har endast hållit på i ca 2,5 månader. Har den senaste tiden haft en väldigt hackig kurva och ej haft ägglossning enligt NC (började nämligen testa äl först denna månaden). Gick innan dess på preventivmedel. Men denna månaden har min kropp äntligen börjat att stabilisera sig vilket känns oerhört skönt. Hoppas verkligen på massa september bebisar nu i tråden :)

• soffis87

Fasen, känns som att mensen kommer att komma beräknad till imorgon. Gjorde ett gravtest förut som skall vara extra känslig, men visade negativt.

Men jag gläds verkligen åt alla er som plussat! Ett stort grattis! Snart är det förhoppningsvis min tur också!

Svar på tråden Bim i början av januari 2016! <3