Inlägg från: Anonym (Hoppas) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hoppas)

Bim i början av januari 2016! <3

Anderssonsaara skrev 2015-12-30 19:37:30 följande:

Hej tjejer!

Hoppar in här, har BIM 4e Jan, & känt av väldigt mycket symtomer, så som molvärkn i nedre delen av magen, stickningar där, trötthet något så sjukt! Och även PMS. Flytningar, vita & mer tjocka. Någon mer som känt något av det här?

Kört med Grapejuice metoden denna månaden innan ÄL, hoppas verkligen att det kan ta sig, är BIM -5 :)

Lycka till allihopa!

Har beräknad BIM 6/1, har exakt samma symptom som dig. Har haft molvärk och tjocka vita flytningar sen 2-3 efter ÄL och mitt urin har luktat jättestarkt.Har haft stickningar i vänstra sidan, men varken illamående eller ömma bröst.

Men jag hoppas verkligen! Imorgon bitti kör jag på ett graviditetstest, även fast det är lite för tidigt.

Håller tummar och tår för oss båda nu :D
  • Anonym (Hoppas)

Idag tog jag mitt andra gravtest (tog det förra för tre dagar sen). Fortfarande supernegativt. Är på ÄL+12/13 och BIM-4. Var jättesäker att det var någonting på gång där inne men nu har jag nästan gett upp.

• Anonym (Hoppas)
    glittersol skrev 2016-01-02 18:18:11 följande:
    Upp med hakan!

Det är inte över förrens mensen kommer!
    Tack för peppen :D men tyvärr börjar jag känna av mina vanliga pms-symptom så det ser inte ljust ut, men vi fortsätter försöka.

Hur går det för er andra? :)
  • Anonym (Hoppas)

Idag kom mensen precis som beräknat, blev så himla ledsen.
    Nu har jag beställt fertilitetsglidmedel och storpack med äl-tester och så satsar jag på februari istället.
    Stort lycka till och grattis för er som redan plussat. Kram!

Svar på tråden Bim i början av januari 2016! <3