Inlägg från: Anderssonsaara |Visa alla inlägg
  • Anderssonsaara

Bim i början av januari 2016! <3

Hej tjejer!

Hoppar in här, har BIM 4e Jan, & känt av väldigt mycket symtomer, så som molvärkn i nedre delen av magen, stickningar där, trötthet något så sjukt! Och även PMS. Flytningar, vita & mer tjocka. Någon mer som känt något av det här?

Kört med Grapejuice metoden denna månaden innan ÄL, hoppas verkligen att det kan ta sig, är BIM -5 :)

Lycka till allihopa!

• Anderssonsaara

Ja jag hoppas verkligen! Vi har försökt sen september, har varit så ivrig och redan testat i 3 dagar nu... Haha vet att det är för tidigt, men som sagt mitt tålamod är inte det bästa! Håller på att flytta nu mitt i allt, så tänkte försöka att lägga tankarna "bakom" mig lite, & försöka hålla mig & inte testa på några dagar nu! Håller tummarna :D

• Anderssonsaara

BIM idag.. Är så glad, men så rädd att det kan vara missfall istället just för att det visas så svagt :'( Haft det struligt & mått så psykiskt dåligt dom senaste veckorna...
  • Anderssonsaara

Tack tjejer ni ger mig hopp! Jag är påväg att köpa ett digital test just nu, som jag ska ta direkt när jag kommer hem. Vita flytningar också! & precis som mensvärk! Endast kissat en gång idag också så :)

• Anderssonsaara

Tack tjejer ni ger mig hopp! Jag är påväg att köpa ett digital test just nu, som jag ska ta direkt när jag kommer hem. Vita flytningar också! & precis som mensvärk! Endast kissat en gång idag också så :)

Svar på tråden Bim i början av januari 2016! <3