• cesso

Bim i början av januari 2016! <3

Hej. Har bim den 7/1 ca.... Tog ett test igår för söka skull som såklart var negativt då det är en v till bim, men det var ett billigt test. Symtom: drar och sliter i ligamenten, ömma pirrande bröst. Trodde först det var PMS men nu börjar jag tro att det är en böna på g. Blir i så fall nr 4 för oss. :)

• cesso

Anonym 85) ligamenten är det som "hänger upp" livmodern i kroppen. När jag varit gravid förut så har det känts sim att det drar åt sidorna ut från livmodern. Man kan också känna sig öm i blygdbenet eller längst ner i ryggen. Livmodern växer snabbt direkt när man blir gravid så den värken har jag varje gång känt snabbt. Däremot så kan det ju kännas exakt lika när mensen är på g! Likaså med ömma bröst.. Så man vet ju inte! Nu är jag på bim - 5. Har dragningar i ligamenten och ömma bröst, men det kan ju lika gärna vara PMS. Hur går det för er?

• cesso

MyLonging- då hade vi samma äl-dag! Jag känner mig också gravid... Det drar ngt jäkligt i ligamenten och brösten ömmar! Vet inte när jag vågar testa. Tog ett jag hade kvar hemma på nyårsafton och det var såklart negativt... I morgon är jag på äl+ 10 tror jag. Så bim -4. När börjar ni andra testa? Jag kommer iaf köpa cb nästa test och de är ju dyra så jag vill inte testa för tidigt....

• cesso

Nu har jag köpt ett test... Kan inte hålla mig. Cb digital. Är på bim-4 så det är tidigt, men ska testa ändå, även om jag missat morgonurinen... Fast det känns som att mensen är på g men man vet ju inte.

• cesso

Glittersol- ja, så länge mensen inte kommit igång finns ju hoppet kvar.! Alltid trist att få negativt även om man vet att det är mest troligt när det är så tidigt!

• cesso

Anderssonsaara) har du testat negativt mellan? Isåfall skulle jag absolut tolka det som att du nu är gravid!

• cesso

Massa menskänningar... Känns som att den kommer inom ett par dgr, som den ska alltså... Trist men då får man ta nya tag. Hoppas ni andra får plus! Bim -3 idag och testade ju negativt igår.

Svar på tråden Bim i början av januari 2016! <3