• sabiina

Bim i början av januari 2016! <3

Hej! Jag hoppar in här :) har BIM nån gång mellan 12-14 januari. Vet inte riktig då mensen inte kom förs dag 33 förra månaden. Men den brukar Komma på dag 28-31. Så vi får se.

Har två tester hemma men testar nog inte förs mensen är sen...

• sabiina

Jag lever som vanligt :) men jag tycker den här veckan innan mens är spännande. Älskar att vara inne här på fl med andra i samma situation. Varje kväll lägger jag mig i badet och går in o läser en massa inlägg :) sen är det inte lika kul när mensen är 3 dagar sen som förra månaden, helt utan anledning liksom!! :( men jag lever som vanligt fast med annat i mitt huvud ;)

glittersol skrev 2016-01-06 16:15:30 följande:

Inte jag heller, kanske lite lite mol någon gång.

Vette fasen, var nära på att testa när gubben var iväg men han kom hem tidigare

Ska försöka hålla mig till mensen lr över bim.

Jobbar i helgen så håller mig sysselsatt.

Hur lever ni i bebisbakande tider?

Som vanligt eller begränsar ni er?

Försöker leva som vanligt och kanske begränsar mig lite veckan innan bim.

Men igår tog jag faktiskt två glas vin, fick sedan värsta skuldkänslorna

• sabiina
    glittersol skrev 2016-01-08 10:34:13 följande:

Bim idag enligt ena appen..tror dock mer på att den är imon eller på söndag då äl var senare.

Fick en rosa/brun flytning innan men sen inte mer.

GAAAAAAAH denna väntan!!!

Du måste ju testa :)
  • sabiina
    glittersol skrev 2016-01-08 13:12:20 följande:

Hur går det för dig?

Jag känner absolut ingenting den här månaden. Är bara på äl +9 så hur mycket kan jag känna liksom.... Men mensen var ju så jäkla sen förra månaden, tre dagar. Så äl var kanske tidigare än vad det står i appen.. Svårt o veta när man inte testar. Tyckte mig ha en äl flytning tisdag förra veckan men jag vet inte. Vi får se. Hur tidigt kan man testa? Nästan så jag vill testa bada för att slippa hoppas. Men du borde ju kunna testa nu?! ;)
  • sabiina
    Anonym (Längtar!) skrev 2016-01-08 20:55:33 följande:

Nästan säker på att jag hade ÄL 19/1.

är så rädd att testet inte visar något.... ???? Skadad efter många negativa test genom åren och alla missfall...,

Testa nu! Borde visa om du är gravid!!
  • sabiina
    glittersol skrev 2016-01-08 20:31:05 följande:

Precis så har jag känt denna månaden, alltså inte mycket haha!

Ägget fäster efter 5-10 dagar så du skulle kunna testa

Haha ja jag skulle nog kunna testa! :-P

Känns som det inte tagit sig av någon anledning dock men får jag den inte på jobbet imon så testar jag

Borde nog hålla mig några dagar till. Sist plussade jag på BIM-4 och enligt min app är det på söndag.. Jag tror det är typ nu ;P sambon sa när jag kom ut från duschen att mina blodådror syndes så väl.. O han vet inte ens att det kan vara ett gravtecken...
  • sabiina

Alltså vad tänkte jag. BIM -4/5 och 1,5 timme efter senaste kiss. Tokblankt såklart. Men blev ensam hemma så kunde ju inte låta bli :/

• sabiina
    glittersol skrev 2016-01-09 10:58:45 följande:
    Deppa inte! Du är tidigt ute och du hade inte hållt dig i minst 4 timmar
    Ja jag vet :/ blir så trött på mig själv bara ;)
  • sabiina

BIM -4 idag. Negativt. Inväntar mensen. Förra graviditeten fick jag svagt plus på Stickan samt gravid 1-3 på digitala så nu är det bara att vänta på mensen :(

• sabiina
    glittersol skrev 2016-01-10 10:42:39 följande:
    Fast ingen graviditet är den andra lik plus att detta ägget kan fast sig senare än det andra. Måla inte fan på väggen än!!
    Ja det är ju sant. Men jag Känner absolut ingenting heller så... Men du då, har du testat?? :)
  • sabiina
    glittersol skrev 2016-01-10 12:57:23 följande:
    Skulle testa i morse men försov mig haha!!!

Så imon då jävlar!!

Känner ibland molvärk i ryggen och magen och tror mensen ska komma men icke
    Så spännande! Är du nära BIM nu? :)
  • sabiina

Åh nej så var det för mig förra veckan... Men det är väl tur att man alltid får en nu chans om två veckor. Kör hårt då!

glittersol skrev 2016-01-10 21:00:20 följande:

Hade bim i fredags /lördags men den lurades visst lite! men nu nya tag!

Svar på tråden Bim i början av januari 2016! <3