Bim i början av januari 2016! <3
Hej!
Förra månaden bestämde vi oss för att sluta skydda oss och satsa på en bebis. Tanken var att bara "köra på " och så fick det bli som det blir. Ingen stress, bara låta livet ha sin lilla gång och händer det så händer det.
Men så fungerar man tydligen inte ... :(
Jag vill SÅ gärna bara ta det lugn och inte ägna hela dagarna åt bebistankar.
Vi hade sex några dagar innan ägglossning (vad jag TROR var ÄL .. följer bara appen, kollar inte med stickor eller tempar) och nu i onsdags väntade jag in mens, eller icke mens. Men ingenting! Idag är det BIM + 3 och jag har testat varje dag 4 dagar i rad och alla är precis lika negativa.
Jag ger upp testandet nu. Jag ställer in mig på att det inte blivit något denna gång.
Nu vill jag bara att mensen ska komma så det kan komma en ny ägglossning någon gång.
Jag har läst att vissa inte plussar förrän långt efter BIM , men det känns ganska otroligt då jag dels testat med "testa tidigt" test trots att det är efter BIM .. Det borde verkligen synts någonting nu. Dels för att jag inte direkt haft några nämnvärda övriga symptom.
Jag är otroligt imponerad över er som har försökt länge och ändå håller humöret uppe!! Jag har försökt EN gång och är redan fallfärdig :P