Inlägg från: Anonym (Längtar!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Längtar!)

Bim i början av januari 2016! <3

Jag och sambon har försökt få barn i 3,5 år. Blivit gravid 3 gånger men fått missfall alla gångerna, senast i september 2015. Bestämde oss efter det att lägga ner "bebisvverkstaden" då vi både mår så dåligt av missfallen.

Idag fredag är jag på BIM+5. Mensen har varit väldigt punktlig de senaste månaderna, kom till och med 2dagar "för tidigt" förra månaden. Funderar på att göra ett test i morgon bitti. Vad tror ni, är det för tidigt?

• Anonym (Längtar!)

Nästan säker på att jag hade ÄL 19/1.

är så rädd att testet inte visar något.... ???? Skadad efter många negativa test genom åren och alla missfall...,

• Anonym (Längtar!)

Var hos läkare (gyn) den 16:E och då såg hon att äggblåsorna borde vara mogna att släppa cirka 3 dagar efter det besöket, alltså den 19:e. Dessutom mådde jag pyton den dagen, sur och grinig och mensvärk vilket för mig brukar betyda ägglossning.

Därav att jag är ganska säker på dag. ????

Tar nog ett test i morgon bitti med morgonurinen. ???? Nervös!

• Anonym (Längtar!)
    sabiina skrev 2016-01-08 21:26:31 följande:

Testa nu! Borde visa om du är gravid!!

Ska försöka hålla mig till i morgon bitti!
  • Anonym (Längtar!)

Negativt test nu på morgonen..... Så jäkla besviken!!! ???? Förstår ingenting, nästan 100% säker att vi prickade ÄL. Haft graviditetssymptom i några dagar - hungrig ofta, smått illamående ibland, spänningar i brösten, molande mensvärk ibland.

Dock så fick jag negativt test sist jag var gravid också. Vågar jag hoppas fortfarande?!

• Anonym (Längtar!)
    sabiina skrev 2016-01-09 11:02:04 följande:

Blääääää

Håller med... Fick också ett sånt resultat i morse.... Kram!
  • Anonym (Längtar!)
    glittersol skrev 2016-01-09 17:16:09 följande:

Viken dag efter äl är du?

Ni hade försökt länge va?

Är på dag 21 efter ÄL... Du då?

Ja vi har försökt i 3,5 år. Fått 3 missfall under de senaste 1,5 åren.
  • Anonym (Längtar!)
    glittersol skrev 2016-01-09 20:14:10 följande:

Beklagar!

Har ni kollat upp det?

Hoppas du får ditt plus!

Jag är på äl 13 idag.

Tack.

Ja det har vi gjort. Utredning är gjord och de kan inte se varför vi får missfall. Inte heller varför vi har svårt att bli gravida. "Det borde gå" får vi till svar nu.

Ingen mens idag heller, graviditetssymptomen finns kvar och magen är super svullen, vart fasiken är mensen, eftersom testet visade negativt borde mensen komma... I morgon är jag 7 dagar sen.
  • Anonym (Längtar!)
    glittersol skrev 2016-01-09 20:26:04 följande:

Vet inte om det funkar och chansen finns att det ruckar på allt men har du provat munkpeppar? Rosenrot eller bisolvon?

Nej sånt har jag inte provat. Menar du prova det för att få igång mensen eller för att hjälpa till att bli gravid?
  • Anonym (Längtar!)
    glittersol skrev 2016-01-09 21:07:15 följande:

Hjälpa till att bli gravid, googla lite!

Har själv inte fått grepp om metoderna.

Det ska jag absolut googla på och sen testa! Tack för tipset!
Svar på tråden Bim i början av januari 2016! <3