Bim i början av januari 2016! <3
Du måste ju testa :)
Du måste ju testa :)
Jag känner absolut ingenting den här månaden. Är bara på äl +9 så hur mycket kan jag känna liksom.... Men mensen var ju så jäkla sen förra månaden, tre dagar. Så äl var kanske tidigare än vad det står i appen.. Svårt o veta när man inte testar. Tyckte mig ha en äl flytning tisdag förra veckan men jag vet inte. Vi får se. Hur tidigt kan man testa? Nästan så jag vill testa bada för att slippa hoppas. Men du borde ju kunna testa nu?! ;)
Jag och sambon har försökt få barn i 3,5 år. Blivit gravid 3 gånger men fått missfall alla gångerna, senast i september 2015. Bestämde oss efter det att lägga ner "bebisvverkstaden" då vi både mår så dåligt av missfallen.
Idag fredag är jag på BIM+5. Mensen har varit väldigt punktlig de senaste månaderna, kom till och med 2dagar "för tidigt" förra månaden. Funderar på att göra ett test i morgon bitti. Vad tror ni, är det för tidigt?
Nästan säker på att jag hade ÄL 19/1.
är så rädd att testet inte visar något.... ???? Skadad efter många negativa test genom åren och alla missfall...,
Fick skynda mig att kissa så jag inte skulle hinna ta ett test
Tror ändå mensen kommer idag! Så får se
Glittersol- jag håller tummarna! Hur klarar du att inte ta test..?!!! Bra gjort. Min blödning stannade upp igår, så än är det inte kört. Var bara en mkt sparsam blödning så jag hoppas det inte kommer mer....
Alltså vad tänkte jag. BIM -4/5 och 1,5 timme efter senaste kiss. Tokblankt såklart. Men blev ensam hemma så kunde ju inte låta bli :/
Hej!
Förra månaden bestämde vi oss för att sluta skydda oss och satsa på en bebis. Tanken var att bara "köra på " och så fick det bli som det blir. Ingen stress, bara låta livet ha sin lilla gång och händer det så händer det.
Men så fungerar man tydligen inte ... :(
Jag vill SÅ gärna bara ta det lugn och inte ägna hela dagarna åt bebistankar.
Vi hade sex några dagar innan ägglossning (vad jag TROR var ÄL .. följer bara appen, kollar inte med stickor eller tempar) och nu i onsdags väntade jag in mens, eller icke mens. Men ingenting! Idag är det BIM + 3 och jag har testat varje dag 4 dagar i rad och alla är precis lika negativa.
Jag ger upp testandet nu. Jag ställer in mig på att det inte blivit något denna gång.
Nu vill jag bara att mensen ska komma så det kan komma en ny ägglossning någon gång.
Jag har läst att vissa inte plussar förrän långt efter BIM , men det känns ganska otroligt då jag dels testat med "testa tidigt" test trots att det är efter BIM .. Det borde verkligen synts någonting nu. Dels för att jag inte direkt haft några nämnvärda övriga symptom.
Jag är otroligt imponerad över er som har försökt länge och ändå håller humöret uppe!! Jag har försökt EN gång och är redan fallfärdig :P
Håller med... Fick också ett sånt resultat i morse.... Kram!
Ja det är märkligt! Och man vill ju inte börja försöka innan man känner sig redo ;)
Jag har haft p-stav i flera år som jag tog ut i september, men sedan har vi kört kondom/avbrutet fram till december.
Har ju hört förstås att det tar ett stund för kroppen att återställa sig efter preventivmedel, så egentligen borde man sitta lugn i båten några månader till, men jag är så väldigt orolig att vi inte skulle lyckas bli gravida..
Har du gått till BM och kollat att allt var okej när ni bestämde er för att börja försöka? Borde man göra det?
Vi är 26 och 28 och har varit tillsammans ca 1,5år :)
Okej, kanske ska prova äl-test (och försöka att inte stressa upp mig :P ) .. köper du på nätet?
Är på dag 21 efter ÄL... Du då?
Ja vi har försökt i 3,5 år. Fått 3 missfall under de senaste 1,5 åren.
Inga tester idag? Håller tummarna för er! Så vi får en början på en bf- tråd!
Tack.
Ja det har vi gjort. Utredning är gjord och de kan inte se varför vi får missfall. Inte heller varför vi har svårt att bli gravida. "Det borde gå" får vi till svar nu.
Ingen mens idag heller, graviditetssymptomen finns kvar och magen är super svullen, vart fasiken är mensen, eftersom testet visade negativt borde mensen komma... I morgon är jag 7 dagar sen.
Nej sånt har jag inte provat. Menar du prova det för att få igång mensen eller för att hjälpa till att bli gravid?
Verkar som att mensen kom inatt, punktligt på bim...
Hade en hemsk mensvärk igår kväll men det lustiga var att jag bara hade värk på höger sida av livmodern. Samma sida som jag kände av ägglossningen. Brukar ni också känna så?
Tror ni inte jag försover mig idag så jag inte hinner testa på morgonen!
Men ingen mens än iaf
BIM -4 idag. Negativt. Inväntar mensen. Förra graviditeten fick jag svagt plus på Stickan samt gravid 1-3 på digitala så nu är det bara att vänta på mensen :(
Ja det är ju sant. Men jag Känner absolut ingenting heller så... Men du då, har du testat?? :)
Ja ni tjejer, tagit ett glas vin!
Skapat en ny tråd som heter
Bim i början av februari 2016! <3
Mensen kom idag så glad att jag inte lade ett gravtest idag. Dags att beställa mer och mer ägglossningstest!
Så spännande! Är du nära BIM nu? :)