Bim i början av januari 2016! <3
Blinkande smiley idag med på cb och ingen temphöjning alls. 36,3.. molvärk från hh@@@$# i livmodern.
Blinkande smiley idag med på cb och ingen temphöjning alls. 36,3.. molvärk från hh@@@$# i livmodern.
Brukar också alltid ha så.. Äggblåsan mognar och snart är det nedsläpp!
Men jag känner igen det där.. Jag fick plus på äl test i fredags.. Släpper ju inom 24h .. Hade göör ont i nästan 3 hela dagar. Så sön tror jag det släppte och sen lever ägget något dygn.. Det kan ju fortfarande göra ont men det bör släppa snart för dig. Och tempen bör höjas.. Plus minut några dagar då inget är ju skrivet i sten. Haha!
Men jag har en känsla att det släppt för dig och kanske " bra" att fylla på med spermier ( ursäkta okänsligheten) just in case om ni har lust och vill såklart.
Hmm om jag får gissa skulle jag tro att lh nivån fortfarande är "hög" för det är på G eller precis släppt. Jag kör med cb rosa ältest och efter den glada gubben ska Man inte testa mer.. Jag gjorde det ändå för att testa och då var stecket ganska blått ändå men fick " neg" ( såklart)
Men å visste inte du fått missfall tråkigt! Okej men har du fått fast gubbe så är det äl på G ?
Det bör den ju göra.. Fortf inge höjning än eller? Inte ens lite?
Men köpte en burk bidrottninggele och ska se om det blir ordning på allt:)
Assåå blir galen.. ingen höjning neg på äl stickor blinkande gubbe på cb äl.. kan jag ha haft gravhormonerna kvar i fredags som gjort att jag fick fast smiley? Mina gravtest är ju neg..
Min temp o äl test strular än... ingen höjning av temp, samma blink på cb men nu börjar det hända saker på de vanliga äl stickor,
Tror ni min äl är på väg?