Inlägg från: glittersol |Visa alla inlägg
  • glittersol

Bim i början av januari 2016! <3

johannajw skrev 2015-12-26 22:31:02 följande:

Hallå där :) hoppar gärna in här om man får? ÄL den 23 Dec, bim 6 januari enligt appen. Vi får se om den dyker upp. Har ont i nederdelen av magen, ingen aning vad det beror på. Nån annan som känner så? Första riktiga försöket efter ppiller stopp 18 oktober :)

Självklart! Välkommen!

Låter som äl

Testar du med äl test eller tempar du?

Har du fått någon mens sen du slutade i oktober?

Jag ska enl min app ha äl igår/idag men har inte fått utslag på testerna men börjar känna lite lite molvärk så är nog så g
  • glittersol
    Anonym (Tjej85) skrev 2015-12-26 23:22:23 följande:

Samma datum som mig vi hann dock bara ha sex den 19e så har inga förhoppningar denna gång :/

Välkommen! Du är väll ny i gruppen?

Skriv inte fan på väggen än!

En gång kan räcka! Om inte så har ni gjort vad ni kan!

Vilket försök är ni inne på?
  • glittersol
    frofro skrev 2015-12-27 09:17:37 följande:

Nej, det är sant, ska försöks sluta vara så himla negativ, lär ju inte göra mycket nytta ändå! :)

Det är skitsvårt jag vet! Man behöver bli lite negativ för att ta sig upp igen
  • glittersol
    Anonym (Tjej85) skrev 2015-12-27 09:47:02 följande:

Ja jag har bara smygläst ännu för vi är inne på försök "blir det så blir det" haha

Haha jag förstår!
  • glittersol
    johannajw skrev 2015-12-27 14:26:15 följande:

Nä, jag gör ingenting. Det händer när det händer tänker jag mer ;) ja, jag har haft både ppiller mens och vanliga mens. :)

Haha då är jag med!

Då skulle jag nog tippa att du hade äl lite senare än appen med tänkte på magontet
  • glittersol
    muuppeens skrev 2015-12-27 15:01:19 följande:

Yey :D!!

Haha ja man får försöka pöka till det någon gång till idag och imon..se om vi pallar det i sjukstugan bara
  • glittersol
    Gråsten skrev 2015-12-27 15:28:26 följande:

Hejhej!

Hoppar gärna in här jag också, om det är ok :)

Bara första försöket för oss, ÄL kring den 20:e och BIM den 3-4/1. Har inte testat med stickor eller något utan använder bara en vanlig app på telefonen för att räkna ut ÄL och BIM, men jag är rätt regelbunden, diffa som mest 3 dagar, men brukar ligga på ca 29 dagars cykel. Känner ägglossningen väldigt tydligt i kroppen.

Av olika omständigheter har vi bara kunnat försökt 2 gånger under den fertila perioden, varav en var just den 20:e och den andra var ca 5 dagar innan...

Hade en hel del symptom som molvärki flera dar, fick jättestora bröstvårtor en dag (har stora boobisar så vårtorna är oftast små med stora vårtgårdar) och ryggvärk i svanken/korsryggen som dök upp en kväll (har ont uppe vid skuldrorna om jag har ont annars).

Och så för nån dag sedan så var allt borta. :(

Är lite, lite öm kring äggstockarna och baki ryggen, men absolut ingenting mer.

GAAAAAAAH

Jag vet att det är första försöket men åh, vi vill så gärna, hoppas så mycket!

Vet inte när jag ska våga testa...

Har lite molvärk på höger sida nu men är lite rädd att det kanske egentligen är all julmat som spökar...

Och så denna trääääääliga väntan! Hur står man ut? Tack för internet och sådana här trådar, haha ????

Självklart! Välkommen!

Eller hur! Denna smärtsamma väntan!!

Har du precis slutat med piller?

Skönt att ändå kunna känna av äl tydligt.

Jag har nu efter 6 månader börjat märka av signalerna som äl flytningarna och hur molvärken blir typ haha

Vilken app använder du?
  • glittersol
    frestelsen skrev 2015-12-27 15:35:27 följande:

Tror ni min äl är på väg?

Absolut! Du bör få positivt imon alternativt ikväll
  • glittersol
    frestelsen skrev 2015-12-27 16:19:54 följande:

Man kanske skulle ta ett till test ikväll då?

Om du har test till det så kör!

Som jag förstått så kan vissa ha en kort stegring och vissa en lång.

Jag kommer ta ett till ikväll tänkte jag då jag bara har två kvar ändå
Svar på tråden Bim i början av januari 2016! <3