Gråsten skrev 2015-12-27 15:28:26 följande:
Hejhej!
Hoppar gärna in här jag också, om det är ok :)
Bara första försöket för oss, ÄL kring den 20:e och BIM den 3-4/1. Har inte testat med stickor eller något utan använder bara en vanlig app på telefonen för att räkna ut ÄL och BIM, men jag är rätt regelbunden, diffa som mest 3 dagar, men brukar ligga på ca 29 dagars cykel. Känner ägglossningen väldigt tydligt i kroppen.
Av olika omständigheter har vi bara kunnat försökt 2 gånger under den fertila perioden, varav en var just den 20:e och den andra var ca 5 dagar innan...
Hade en hel del symptom som molvärki flera dar, fick jättestora bröstvårtor en dag (har stora boobisar så vårtorna är oftast små med stora vårtgårdar) och ryggvärk i svanken/korsryggen som dök upp en kväll (har ont uppe vid skuldrorna om jag har ont annars).
Och så för nån dag sedan så var allt borta. :(
Är lite, lite öm kring äggstockarna och baki ryggen, men absolut ingenting mer.
GAAAAAAAH
Jag vet att det är första försöket men åh, vi vill så gärna, hoppas så mycket!
Vet inte när jag ska våga testa...
Har lite molvärk på höger sida nu men är lite rädd att det kanske egentligen är all julmat som spökar...
Och så denna trääääääliga väntan! Hur står man ut? Tack för internet och sådana här trådar, haha ????
Självklart! Välkommen!
Eller hur! Denna smärtsamma väntan!!
Har du precis slutat med piller?
Skönt att ändå kunna känna av äl tydligt.
Jag har nu efter 6 månader börjat märka av signalerna som äl flytningarna och hur molvärken blir typ haha
Vilken app använder du?