Inlägg från: frestelsen |Visa alla inlägg
  • frestelsen

Bim i början av januari 2016! <3

behnizen skrev 2015-12-30 13:57:29 följande:

Brudar! Hur lägger Man upp bild? Kunde inte hålla mig bim -4 och testa. Tror jag fått inneboende men jag måste dela detta med er experter och se om det är någon mer som ser mitt plus?!

Hjälp?!

Vänta till text kommer upp i rutan, kan dröja en stund. Sen skicka svar:)
  • frestelsen
    behnizen skrev 2015-12-30 15:38:42 följande:

Bim - 4

(Ej morgonkiss)

Svagt plus på clearblue, starkare på testlagrets och en digital som stod: Gravid! 8:e försöket gillt till syskon och lyckan är total!!

Nu är mina tvivel borta:)

Stort lycka till alla som väntar.

GRATTIS!!! <3
  • frestelsen
    glittersol skrev 2015-12-30 16:36:41 följande:

Läste lite om det och det är ju receptfritt det med

Ja jisses förstår dig!!

Japp så man kan ju pröva:) kör med bidrottninggele denna månad med. Första gångenjag testar sånt här så lär ju se om de funkar:)
  • frestelsen
    Anonym (Tjej85) skrev 2015-12-31 22:23:23 följande:

Jag undrar en sak. Jag har koll på min ägglossning tack vare flytningarna. Men, imorse fick jag en ägglossningsflytning när jag var på toa, och då är det ändå 9-10 dagar sedan jag hade ägglossning? Det har aldrig hänt mig förut.

Kan det vara så att jag inte fick ägglossning när jag skulle och att den håller på nu istället? :( Jag fick det imorse bara en gång och nu är det inget mer. Gud vad ledsen jag blir om nåt är fel, jag hade ändå värk i magen och allt för 9 dagar sedan så var helt säker på att den var då...

Nån som vet vad som händer?

Har du haft sex nyss?
  • frestelsen
    Anonym (Tjej85) skrev 2015-12-31 22:50:14 följande:

Nej inte sen den 19/12 :(

Nä tänkte om de kunde bart spermier kvar som såg ut som äl flytningar. Hm är du säker på att du haft äl då? Passa på att ligga lite nu för säkerhets skull
  • frestelsen

Äl+5 ont i livmodern och höger ljumske. Hoppas det är något som borrar in sig:) jag vill börja testa nuuuuu!!

• frestelsen
    Sofvid7 skrev 2016-01-01 14:06:00 följande:

Jag ska ha mens idag enligt min app, hade sex imorse och sex brukar sätta fart på min mens men inget kom. Dock haft mindre blödningar efter förra mensen, vid två tillfällen 12 dec och typ den 24.

Igår dock som du också skrev så ömmade det också på mig i vänstra sidan, vad nu det kan innebära?... Tänkte vänta till måndag att testa mig, ifall mensen bara är försenad igen. Sista mensen var den 26 nov :/

Förstår om du inte vill bli besviken ifall testet är negativt, jag skulle aldrig kunna hålla mig;) jösses jag gr ju o sneglar på gravtesten redan och man kan omöjligt plussa äl+5 haha
  • frestelsen
    Sofvid7 skrev 2016-01-01 15:09:45 följande:

Jag gjorde likadant i början! ???????? Håll hela tiden på med appen i mobilen, skrev in sex, blödningar, allt. Testa tom ägglossningstestet men jag tror jag blev för fokuserad på att något skulle hända men som inte hände och man blev besviken. Nu kör vi regelbundet sex och hoppas på resultat. Vill ha bebis 2016 ???????? Syrran tar det på diiiiiirekt, 4 barnet på g haha vafan lixom ????????

Ah den månaden jag inte va galen i test o temp vart jag gravid men slutade i ma i början av november så detta är första försöket efter det och tar det sig inte denna månad tänker jag slappna av nästa:)
  • frestelsen
    Sofvid7 skrev 2016-01-01 17:37:12 följande:

Ja gör så :) Lycka till! Jag ska hålla mina tummar tills på måndag. Min fundering är om jag ska ta billigt test (enbart Stickan) eller apotekstest.

Lyxa till med ett cb digital så slipper du undra om de är ett svagt eller så:)
  • frestelsen
    bells123 skrev 2016-01-01 19:40:29 följande:

Men äsch, kvalitén på bilden blev ju dålig när man laddade upp. Nu syns de verkligen inget sträck alls :( 

Ser ett svagt när jag zoomar in:) vilken äl är du på?
Svar på tråden Bim i början av januari 2016! <3