Inlägg från: frestelsen |Visa alla inlägg
  • frestelsen

Bim i början av januari 2016! <3

bells123 skrev 2016-01-01 20:40:28 följande:

Äl+10/11 .. BIM på söndag eller måndag. Va roligt, då är de inte bara jag som ser :P . Tänkte ta ett nytt på måndag eller tisdag.

Då hoppas jag på ökning :) o de tror jag:)
  • frestelsen
    glittersol skrev 2016-01-02 11:30:50 följande:

Äl +6 känner inte så mycket mer än en konstig "träningsvärk" känsla i buken.

Vill börja testa med är alldeles för tidigt än!

Vi är ju på.samma äl:) jag kaaanske testar med ett testa tidigt imorgon. Kan ju inte få mer än ett neg test;)
  • frestelsen
    glittersol skrev 2016-01-02 11:41:13 följande:

Haha eller hur!

Känner du något då?

Nje varken pms eller så. Molvärk i livmodern o staaans halsbränna.. visst all mat o så, men har aldrig halsbränna förutom när jag är gavid.
  • frestelsen
    glittersol skrev 2016-01-02 13:47:43 följande:

Låter ju som ett bra tecken då!

När vågar du testa då? Har du som jag en hel låda full med olika test som bara väntar på att bli använda;) har 2 cb plus 2 cb digital 20 testlagrets 2 rfsu och några 10hcg från babyornot. Haha galet men beatällde för att se när de vart neg från mitt ma. Så har en del kvar:) så kan nog slösa imorgon om jag vill;)
  • frestelsen
    Sofvid7 skrev 2016-01-02 14:51:00 följande:

Så ser mitt "lager" också ut ;) Men är på hotell med sambon nu och kommer hem imorgon em, så köpte ett cv test på Apoteket innan, ska testa imorgon om inte mensen kommer idag, men hoppas hoppas på resultat.

Haha visst är drt skönt med en godislåda:) då hoppas jag mensen håller sig borta!!!
  • frestelsen
    Kaoset skrev 2016-01-03 08:12:02 följande:

Kan jag lita på det här? ???? ???? ???? ????

Grattis :)
  • frestelsen
    cesso skrev 2016-01-03 11:13:49 följande:

Nu har jag köpt ett test... Kan inte hålla mig. Cb digital. Är på bim-4 så det är tidigt, men ska testa ändå, även om jag missat morgonurinen... Fast det känns som att mensen är på g men man vet ju inte.

Vänta till imorgon eller håll dig i 4 h iaf:)
  • frestelsen
    MyLonging skrev 2016-01-03 20:17:35 följande:

Vaknade i morse och kände inte alls lika mycket som de andra dagarna. Tänkte direkt, hmm konstigt, kanske inte jag var gravid trots allt, men nu spränger mina bröst och bröstvårtorna är superömma. Haha har gått och känt på bröstvårtorna hela dagen för att håller mig säker på att dom fortfarande är känsliga , och det har dom varit. Nu på kvällen är även magen super svullen, ser fan ut som man är gravid i 4 månaden , minst! 

Inte nog med detta så känns det som om jag hålle rpå att få influensan, då det värker i hela kroppen, från huvudet till tårna.

Fler som blivit "sjuka" nu i samband med graviditet? läste att ens immunförsvar ändras en del.

länge leve symptom! man vill helst inte vara utan dom, eller hur! 

Jag vart som sjuk, frös o ont i kropp o huvud. Men framförallt TÖRST!!! Ojj va jag va törstig innan jag plussade sist och de 10 veckor jag va gravid. Nu känner jag mig trött och sugen på salt.
  • frestelsen
    MyLonging skrev 2016-01-03 20:35:05 följande:

Precis som mig, fryser som fan och ont i hela kroppen. trodde först det hade att göra med att det är minus grader ute, men jag har liksom 2 tjocka tröjor på mig och fryser ändå. Får se hur jag mår imorgon, hade hoppats på att jobba nu efter semestern, och framförallt att få testa mig på jobb! (har gravstickor där) men men. viktigaste är att ta hand om kroppen nu. 

Jag har stickor hemma o ska ta en imorgon. Äl+8 tror inte jag pallar vänta lägre hehe.
  • frestelsen
    glittersol skrev 2016-01-03 21:00:47 följande:

Då får du uppdatera oss imorgon!

Ah håll tummarna för mig;)
Svar på tråden Bim i början av januari 2016! <3