Inlägg från: frestelsen |Visa alla inlägg
  • frestelsen

Bim i början av januari 2016! <3

Äl+8 kanske fanns något svagt men kan lika gärna vara rester från MA:t. Så jag kräver ett tydligare streck för att tro påt. Åh va kul o testa igen:)

• frestelsen
    glittersol skrev 2016-01-04 12:14:49 följande:

Åhh spännande spännande!! Gah nu till jag också testa mig!!

Men vet ju inte om de är riktigt än;) jag vill ha på cb digital GRAVID då tror jag det. Nu är det spännande iaf:) fick stans ryck nyss o svulla i mig halva kylen;) men kan ju va pms med;p
  • frestelsen
    bells123 skrev 2016-01-04 13:35:35 följande:

För svagt för att räknas va? Bim idag.

Ser svaagt när jag zoomar in.

Hoppas det ökar!! Ja fl gör bilderna sämre :(
  • frestelsen

Åå tog ett test till o det har ökat lite!! Nu börjar jag faktiskt tro igen:) tror inte det är någon ide att jag lägger upp då randen troligt ser grå ut..

• frestelsen
    Anderssonsaara skrev 2016-01-04 16:02:16 följande:

Nu tog jag ett digitalt! & Wihooo säger jag bara! :D

Hoppas & håller tummarna för er andra nu <3

Grattis :)
  • frestelsen
    behnizen skrev 2016-01-04 20:31:25 följande:

Frestelsen! Jag har koll på dig.. Hur går det? Hur mår du? Hade du testat något va?

Japp va supersvagt men inte negativt så hoppas det ökar och inte är spöken från ma:t kvar:) annars känner jag mig skum.. som om nån typ trycker mig i livmodern. Supertrött o jäääävligt sötsugen. Ser den här skittlesreklamen o vill bara ha!
  • frestelsen
    behnizen skrev 2016-01-04 20:51:17 följande:

Åh jag skickar över skittles till dig genom telefonen , haha!

Men jag vill se test! Åhhhhh tänk om Du fått inneboende .

Om de ökat får du se imorgon:) va har du skittles?? Gemiggemig hahaha
  • frestelsen

Ingen ökning idag. Men eftersom jag vet att man kan plussa senare och att detta bara är mitt första försök sen ma:t är jag absolut inte besviken. Jag tycker det är skönt att liksom testa o se. Finns så billiga tester så kan ju ha den "ovanan" ;) men får jag inget plus innan fredag ska jag sluta med progesterall för att mensen ska få fart. Tänker köra bidrottninggele nästa månad med:) plus att vi har ju en utredning och blir de inget snart så blir de ivf :)

• frestelsen

Hitta gravtest på apotea som mäter från 5miu/hcg:) yeey snacka om tidigt test:p kommer nog imorgon o är då på äl+10 så är det nåt lär det visa:) har bara testat sånna på 10 miu/ förr:) den rfsu tidiga är från 15 o cb plus o digitalt frå 25. Såå tidigaste testet hittat hehe

• frestelsen
    Sofvid7 skrev 2016-01-05 16:18:11 följande:

Tack för tipset! :) Tror jag är låghormonare då min syster är det. Värt ett försök iallafall i väntan på mens, dock inga gravidkänningar. Lycka till alla! :)

Ja och inte va de så dyra heller. Slängde på en termometer och 2 cb plus för 119 med. De va ju billigare än graviditetskollen och detas cb:) hade bra pris på bidrottninggele för er som vill pröva det med:)
  • frestelsen
    cesso skrev 2016-01-05 18:34:23 följande:

Testade ju negativt i söndags... Idag kom mitt paket med tester från testlagret. Har mensvärk som tusan. Tog ett test- jag kunde inte hålla mig... Det är TVÅ streck! Jösses. Jag är gravid... Verkar det som! Svagt men tydligt och i rätt färg! Helt galet!

Yeey upp med bild:)
  • frestelsen
    cesso skrev 2016-01-05 18:41:13 följande:

Vet inte hur man gör via mobilen... Det är svagt men tydligt. Maken såg också!

Du går till välj fil. Sen väljer du på mobilen. Men man måste vänta till det dyker upp en text i rutan:innan man laddar upp:)

Vilken dag efter äl?
  • frestelsen
    cesso skrev 2016-01-05 18:59:54 följande:

Frestelsen- visst fick du också plus?

Nä va nog bara spök. Hade inte stegrat. Men är ju bara på äl+9 så får ha lite is i magen;)
  • frestelsen

Inget idag, bara samma skugga. Äl+10.. sen tänkte jag att poste skulle komma idag meeen de är ju röd dag blööö

• frestelsen
    cesso skrev 2016-01-06 06:39:24 följande:

Tog ett nytt test nyss. Det var fortfarande ett plus! Synligt och tydligt. Så himla konstigt att man kan få helt negativt EN dag och så en-två dagar senare så tydligt plus!!!! Och jag var SÅ säker att mensen var på g! Så ni som tror det- det behöver inte vara så!!!! Jag är typ i chock än. Det tog sig på första försöket. Frestelsen- ge inte upp! Jag har aldrig hittills fått spökplus nånsin. Och då är det här mitt 4;e. Däremot svagt svagt svagt med dottern på äl+ 7 ca. Så ditt kan säkert stegra! Ta ett nytt varje, eller varannan dag. HCG fördubblas var 48 h. Ska ngn mer testa??

När tog du ditt första? Äl+? Give mee hope; )
  • frestelsen
    glittersol skrev 2016-01-06 15:24:03 följande:

Hur går du? Hur känner du dig?

Jag vet inte. Känner typ inget. Du då? När testar du nästa gång?
  • frestelsen
    glittersol skrev 2016-01-06 16:15:30 följande:

Inte jag heller, kanske lite lite mol någon gång.

Vette fasen, var nära på att testa när gubben var iväg men han kom hem tidigare

Ska försöka hålla mig till mensen lr över bim.

Jobbar i helgen så håller mig sysselsatt.

Hur lever ni i bebisbakande tider?

Som vanligt eller begränsar ni er?

Försöker leva som vanligt och kanske begränsar mig lite veckan innan bim.

Men igår tog jag faktiskt två glas vin, fick sedan värsta skuldkänslorna

Nä jag lever som vanligt. Smygröker ibland (inte när maken ser) drack på nyår o så. Tror man ska det så man inte blir knäpp. Sen när det star GRAVID då blir det annat:) jag testade idag men svag grå rand blä
  • frestelsen
    glittersol skrev 2016-01-06 16:40:03 följande:

Ja lite så , känns som att man tänker på det extremt mycket annars och då tänker man bra mycket ändå

Ge inte upp än, tant fan har inte kommit ännu

Nä precis och kommer kärringen så får man väl äl om 2 veckor igen :)
  • frestelsen
    glittersol skrev 2016-01-06 20:47:08 följande:

Brukar alltid skoja med sambon om att han pökar igång mensen verkar som det blivit så nu också. Svagt svagt rosa på pappret nu!

Får se om det kickar igång helt.

Nä men du har ju bim fredag?? Hmm har känsla att min kommer med:/
  • frestelsen

Idag har det hänt mycket. Fick sladd på bilen och drog rätt in i en bergvägg. Jag är helt ok men min bil totalt kvaddad.. hade tenta så maken fick köra mig dit.. kugga säkerligen.. jag tog ett test som jag tyckte va en svagt streck på. Så vi åkte in för jag skulle ta blodprov igen. Då passa de på att ta en gravtest där. Negativt! Sen visa det sig att jag har lupus antikoagulans.. blä blä blä blää

Nu slutar jag med progesterall hoppas mensen kommer o att jag får nån medicin som gör att jag kan få barn. Tack för alla som stöttat mig denna månad. Kram på er

Svar på tråden Bim i början av januari 2016! <3