Inlägg från: Zarch |Visa alla inlägg
  • Zarch

Kändisar ni stör er på

Lite taskigt kanske men skitsamma, svenska "kändisar" som jag inte klarar av att se i rutan är Anna Book och Katrin Zytomierska.

Sedan så klarar jag inte av Kardashians och liknande klientel av kända personer i utlandet. Men ska iof erkänna att jag kollar på deras realityshow, fy skäms på mig!

• Zarch
    Ellindra skrev 2015-12-22 21:39:53 följande:

Marcus Birro. Blääää!

Den missade jag, Marcus Birro tål jag ej. Han och Anna Books krokodiltårar får mig att baxna!

Kom på en till, Erik Haag.....och nej jag har inte läst Martina Haags bok. Karln bara är ett störigt fladder numera.
  • Zarch
    Anonym (Maja) skrev 2015-12-23 11:56:25 följande:

Anna bok, åh fy! Vad håller henne kvar? Vad är det folk vill se i henne?

Vet inte om det handlar om att folk vill se henne utan snarare hon som vill klamra sig fast i rampljuset.

Känner henne inte men jag tror att hon är sjukt osympatisk, sedan så klarar jag inte av folk som ringer Hänt Extra bara för att berätta att dom har endometrios och annat liknande.

Men det var dumt att jag nämnde människan, nu fick hon ju uppmärksamhet. Tyvärr!
  • Zarch
    Anonym (Maja) skrev 2015-12-23 12:45:56 följande:

Och så finns det så många D-E-F kändisar idag från diverse realitysåpor och bloggare att dom tillsammans med avdankade sångerskor så som Anna bok lyckas klamra sig fast vid strålkastarna.

Ja jag håller med, det är väl ytterst få av våra svenska välkända nunor i Sverige som kan räknas som "kändis" egentligen.
  • Zarch
    Mandel skrev 2015-12-23 14:08:16 följande:

Glöm inte Linda Rosing i gruppen av desperata som måste klamra sig fast vid sitt "kändisskap". När det varit tyst i ett halvår eller så så tror man att hon är ute ur leken, men vips så är det rubriker och Linda talar ut om xxx.

Ungefär som med Fadde - dörrvakten, som hon dejtade ett tag. Nu ska han starta "bögkrog" enligt stora rubriker...

Vad har han för merit annat än att han var ihop med Linda ett tag om nu det ska ses som en merit... Varför syns han i pressen titt som tätt?

Kicki Danielsson måste nog räknas in i den gruppen hon med. Jag tycker hela hennes liv är tragiskt. Problem med alkohol, familjen, maten, ekonomin, ja problem med det mesta och sedan förnedra sig själv genom att vara med i Sean Banans film...

Jo det är ju samma sak med Linda och Kikki om vi ska prata om svenska (icke) kändisar som klamrar sig fast i tablån.

Samtidigt så kanske det är just pga det destruktiva och trasiga som gör att jag inte blir lika provocerad.

Kom på en till som jag faktiskt stör mig på, hon tillhör inte dokusåpaligan men likväl får hon luft - Sanna Lundell!

Nej nu har jag varit så sjukt elak här, lovar bättring inför år 2016.
  • Zarch
    Anonym (Lina) skrev 2015-12-24 00:00:07 följande:

"...bara för att dom har endometrios" HAHA så sant!!

Nu menade jag verkligen inte att endometrios är så bara, hoppas ingen tog åt sig.

Det är väl mest att man stör sig på folk som ringer skvallermedia för att berätta sådana privata saker. Skvallermedia är väl iof största boven då såklart...
Svar på tråden Kändisar ni stör er på