Kändisar ni stör er på
Håller med om Gunilla, men hon var faktiskt jätteofta i alla modetidningar under 80-talet (är så gammal att jag var med då), så visst kände man igen henne när hon dök upp i rutan. Dock ser hon ju en smula bedagad ut numera.
Håller med om Gunilla, men hon var faktiskt jätteofta i alla modetidningar under 80-talet (är så gammal att jag var med då), så visst kände man igen henne när hon dök upp i rutan. Dock ser hon ju en smula bedagad ut numera.
Jag stör mig på "läckra" Läckberg. Kan hon inte bara sitta lycklig någonstans och skriva sina böcker. Måste hon synas och höras överallt. Med sina stirrande koögon.
Elisabet Höglund stör jag mig på också. Usch.
Anna Book för hennes självutvalda offerkofte-roll.
Henrik Schyffert för sin osympatiska översittarstil där han tycker att han är bättre än alla andra. Pretto är bara förnamnet.
Anna Skipper, ogillar när folk försöker läxa upp andra i hur de lever och får folk att känna sig kassa.
Agneta Sjödin för att hon känns pinsam pga tror att hon är någon sorts själslig guru som samtidigt inte verkar få en enda relation att fungera.
Personerna ovan stör mig LITE. Personen nedan däremot tycker jag EXTREMT illa om på riktigt.
Zytomierska. En genuint elak människa. Jag vill typ spotta på henne efter hennes vidriga uttalande om överviktiga människor. Bland mycket annat skit hon sagt. Hon sparkar alltid nedåt.
Återkommer med fler. Härligt att få ut lite osund och missriktad irritation :)
Hahaha..... Fan va det har knappats på datorn. Nån har skojat med mig här hemma när jag inte loggade ut igår på dagen. Har stått i köket hela eftermiddagen/kvällen.
Men som sagt du bevisade precis det du dementerade Hahaha.......... Såg inte det först.