Inlägg från: Annakristina87 |Visa alla inlägg
  • Annakristina87

BF augusti 2016, vi som vill prata på fl

Hej! Ny här och vlill gärna vara med här :) bf 19/8 första barnet. Känns väldigt spännande men vågar inte riktigt tro på det än.. :)

• Annakristina87

Det bara krånglar för mig på mobilen, går inte kopiera! Får fixa när jag kommer hem till datorn om det fortfarande finns plats för mig :)

• Annakristina87
    Jag har väldigt dålig koll på det mesta känner jag! Känns så overkligt att jag är gravid så vågar knappt tro på det :) Har alla här redan kontakt med bm?  

Anna heter jag, 28 år och väntar första barnet. Jobbar som undersköterska i hemtjänsten, ganska fysiskt krävande från och till.. Är väldigt illamående under hela dagen i perioder och brösten ömmar. Jag och min sambo har bestämt att inte berätta för någon på en månad eller två. (Är i vecka 6 nu) Får se om jag kanske måste berätta på jobbet tidigare beroende på hur jag mår...
  • Annakristina87

Hoppas alla har en fin jul! :) själv tror jag att jag blivit förstoppad?! Aldrig haft problem tidigare.. Läst att det är rätt vanligt men kanske inte så här tidigt i graviditeten? Nån som har något tips?

Ska jobba hela helgen så behöver alla tips jag kan få!!

Svar på tråden BF augusti 2016, vi som vill prata på fl