BF augusti 2016, vi som vill prata på fl
Hej!
Hoppar gärna in här! Plussade den 7/12 och är i vecka 8(7+4) BF 2/8 och det är första barnet.
Tack E87 för tråden, känns nu mycket tydligare när alla finns här.
Grattis alla! :)
Hej!
Hoppar gärna in här! Plussade den 7/12 och är i vecka 8(7+4) BF 2/8 och det är första barnet.
Tack E87 för tråden, känns nu mycket tydligare när alla finns här.
Grattis alla! :)
Hur många mår illa och när kom illamåendet?
Jag tycker att jag mår för bra. Knappt något illamående och inte särskilt trött alls.
De symtom jag har är väldig ömma och större bröst. Känns lite som molvärk ibland och typ som att det killar och pirrar nere i magen.
Tyvärr har jag ingen bra erfarenhet av att ha så här lite symtom :( Önskar att jag mådde illa.. Är i v. 5
Ja det låter ju lite galet att längta efter illamående :P Men det skulle lugna mig en smula :)
Fattar inte hur jag ska dölja detta till vecka 18, när det ser ut så här i vecka 6. Gått omkring i pösig stor tröja idag men sambon påpekar hela tiden hur mycket det syns! O.o
Syns inget på mig heller. Vissa syns de ju knappt i v 30 så du behöver verkligen inte oroa dig! :)
Jo jag tänkte ringa o höra , men dom är så hårda här. Jag fick inte komma in sist , trots att jag småblödde över en vecka innan det kom igång.
Så himla orolig. Jag har skitont i brösten och har mått illa mycket idag, men har som sagt också haft rejäl molvärk.
Jag hoppas ju såklart att det är en blodkärl, men det är hopplöst att tänka positivt :(
Härligt:D