Inlägg från: happylife |Visa alla inlägg
  • happylife

BF augusti 2016, vi som vill prata på fl

Hoppar också in här!

Hoppas jag får vara kvar, är bekymrad över mina flytningar som har fått en ljusbrun färg =\ blir galen av alla mina spekulationer! Vul den 29e känns för långt bort, ska försöka få en tidigare tid!

• happylife
    E87 skrev 2015-12-19 14:15:41 följande:

BF AugustI

17/8

E87 - 28, andra barnet (dotter född 13) Gävle

29/8

SkogsstjärnN - 30, tredje barnet. Dotter född 05 och dotter född 15. Sthlm

17/8

Happylife - 28, första barnet. Sthlm.
  • happylife
    primavolta skrev 2015-12-19 18:44:44 följande:

Grattis till plus och att få se ett hjärta slå, det är lycka det! Får jag fråga i vilken vecka du fick 3+ ? Jag själv har varit lite crazy med digitaltesten den här gången.. :)

Undrar också när du fick 3+ =P

Också gått bananas med de digitala! Hade 2-3 igår. Är i v 5+3 med bruna flytningar, blä!!! Så sjukt nervös å rädd
  • happylife
    Tudelu skrev 2015-12-19 21:16:54 följande:

Usch, vet hur det är. Man blir så himla nervös! Jag har aldrig haft det under graviditet utan att något varit fel, men dom säger ju att det är supervanligt! Så länge det håller sig så så ska det ju vara helt normalt.

Jag köpte tvåpack digitala. Hade 2-3 i v 4+3 i torsdags, så jag hoppas såå att det slagit om till 3+ runt nästa helg eller så.

Min graviditet i aug började jag blöda direkt, fick MF i v 7.

Trodde jag skulle ha tur denna graviditet men nu känns de deppigt. Löst att många har bruna flytningar onde går bra så försöker tänka på det o inget annat. Har vul 29/12 så får försöka stå ut o hålla tummarna..
  • happylife
    GameOfLife skrev 2015-12-20 02:49:00 följande:

Jag har egentligen inget här i tråden att göra utan bara skrollar förbi lite men tänkte bara säga att jag hade blödning i v.7 och det var inte bara brunt utan även rött. Men lilla bönan mådde bra och på tisdag går vi in i v.32. Så det måste verkligen inte vara kört :D Lycka till med graviditeten!

Tack det var snällt! <3 håller tummarna!
  • happylife

Hade hoppats få 3+ på digitala idag men fick igen 2-3.

Hoppas att äl var senare, tror att jag är i v 5+5 så då borde den visa 3+, om inte min äl var senare, testade inte med ältest eller dylikt.

Den slog ju om sent till 2-3 också i v 4+6 så antingen sen äl, felmarginal på test eller svag hcg ökning vilket jag fasar för. Fan vad deppigt :( usch!

• happylife

Jag har kvar graviditetssymtomen som illamående, yr å ont i brösten samt Molvärk...

• happylife
    Limpan nr2 skrev 2015-12-20 08:23:34 följande:

Förstår din oro! Men som du skriver, så fick du ju 2-3 sent. Så vänta lite till du <3

Har du något tidigt vul inbokat? Låter ju positivt att du har så mkt symtom och att de inte avtar. Kram!

ELA01 skrev 2015-12-20 08:57:42 följande:

Happylife - som ngn skrev, positivt att du har dina symptom kvar. Om det inte slog om till 2-3 förens du va i 4+6 så kan du kanske inte vänta dig att det blir 3+ förens 5+6. Alltså en vecka senare. För mig har det alltid gått en vecka mellan 2-3 och 3+. Jag håller tummarna :)

Jag har inbokat vul 29/12 men det känns så långt bort :(

Ska ringa imorn å se om jag kan komma tidigare, men risken är väl att man ändå inget ser så tidigt. Dom lär väl dessutom inte ha lediga tider så här med julledigt osv.

Imorn har det gått prick 1 v sen den slog om till 2-3. Har dock inga mer test, får väl åka å köpa nya :(
  • happylife

Med risk för att verka som ett psyko vilket jag iof känner mig som.
    Jag kom på att man kan bryta upp CB digital o kolla strecken för stegring.
    Så här ser dagens 2-3 v ut.

Här är dagens test överst. Det nedre är från i fredags.
  • happylife

Här ser ni hur svaga de var sen en tid tillbaka.
    Jag tycker det ser ut som att det går åt rätt iaf.
    Finns de någon här med 3+ som kan tänka sig att bryta upp och visa hur starka de är?
Svar på tråden BF augusti 2016, vi som vill prata på fl