• ELA01

BF augusti 2016, vi som vill prata på fl

Hej allihopa.

Grattis till alla plus. Hoppas att jag oxå kan få va med. BF 13/8. Tredje barnet.

• ELA01

Senstae uppdateringen!

BF AugustI

(Okänt datum)

29 juli - tredje barnet

31/7

Alltidväntar... 32 år, andra barnet (son 2011), Gbg

2/8

Meriam1 - första barnet, Malmö

3/8

jonken - 28, första barnet. Sthlm

6/8

Primavolta - 29, tredje barnet. Sthlm

9/8

FruFrau - 28 år, första barnet, karlstad

13/8

ELA01 - tredje barnet

17/8

E87 - 28, andra barnet (dotter född 13) Gävle

Happylife - 28, fösta barnet. Sthlm

18/8

Tystlängtan - 27, andra barnet, son född 13, Göteborg

19/8

Grodan90 - första barnet,gbg

23/8

Limpan nr2 - andra barnet

24/8

Tudelu - Andra barnet, Västerås

26/8

Symetrical - 32, andra barnet, son född 13, Stockholm

28/8

Juni90

29/8

SkogsstjärnN - 30, tredje barnet. Dotter född 05 och dotter född 15. Sthlm

• ELA01

[quote=76137377][quote-nick]Limpan nr2 skrev 2015-12-20 08:26:53 följande:[/quote-nick]Hur många mår illa och när kom illamåendet?

Jag tycker att jag mår för bra. Knappt något illamående och inte särskilt trött alls.

De symtom jag har är väldig ömma och större bröst. Känns lite som molvärk ibland och typ som att det killar och pirrar nere i magen.

Tyvärr har jag ingen bra erfarenhet av att ha så här lite symtom :( Önskar att jag mådde illa.. Är i v. 5[/

Jag mår i princip som "vanligt". Enbart utebliven mens och lite trötthet. Annars inga symptom alls.

Finns det ngn som mår som "vanligt"?

• ELA01

Happylife - som ngn skrev, positivt att du har dina symptom kvar. Om det inte slog om till 2-3 förens du va i 4+6 så kan du kanske inte vänta dig att det blir 3+ förens 5+6. Alltså en vecka senare. För mig har det alltid gått en vecka mellan 2-3 och 3+. Jag håller tummarna :)

• ELA01

Happylife- det måste va på gränsen att slå över till 3+. Som jag skrev förut tog en vecka för mig. Jag är inte hemma förrän ikväll men kan lägga upp en bild på mitt när jag kommer hem. Bröt oxå upp mitt och minns jag inte fel så ser mitt ut som ditt.

• ELA01

Happylife- detta är 3+ med min son för drygt ett år sen. Japp jag är oxå galen ;)

Blivit det efter ett gäng missfall :(

Jag tar ett kort på 3+ på min nuvarande graviditet när jag kommer hem så får du se det med.
  • ELA01

Frufrau - jag mår fin fint. Lite trött men det kan ju va årstiden och att jag har 2 barn. Är i v 6+0 idag.

• ELA01

Happylife - 3+ denna graviditeten. Har du tagit några stickor? Tänker om du ser någon ökning där.
  • ELA01

Frufrau - egentligen mår jag väl som mina två tidigare graviditeter. Kände knappt då något heller. Lite diffust illamående lite längre fram, inga kräkningar. Hade jag inte gjort tidiga ultraljud hade jag inte förstått att jag va gravid.

• ELA01

SkogsstjärnN - hade förlossning för 7 månader sen. Men jag känner inget särskilt just nu.

• ELA01

Happylife - Grattis! Exakt en vecka sen du fick 2-3 har jag för mig.

• ELA01

Happylife - vet inte vad jag ska skriva :( Jag håller alla tummar och tår.

Eftersom du tyckte att du fick vänta på cb 3+ kanske det kan va så som hon sa till dig att det kan va lite "trögstartat"? Jag gjorde vul i förra graviditeten (fick en son) i 6+1. Hon fick leta en stund för att hitta något. Och den va bara ngn millimeter. Måste va jättesvårt att hitta ngt så litet och speciellt med en dålig vul apparat. Sen händer det ju mycket på en dag.

Förstår att det är jobbigt nu när du oxå åkte dit för att få svar och så blir det bara ännu mer förvirrat. Det känns som att det kan gå lika mycket åt vilket håll. Hoppas innerligt att det blir en bra tisdag. Själv ska jag på vul på onsdag.

• ELA01

Grodan90 - instämmer med dig. Här ska vi kunna va trygga och känna att vi kan få stöd i allt.

• ELA01

Funkar inte med medlemsgruppen för mig :(

Kan se vad ni skriver men kan inte själv skriva. Står bara att man måste va medlem för att skriva ngt i tråden. Men ser ingenstans där jag ska trycka för att bli det.

Svar på tråden BF augusti 2016, vi som vill prata på fl