Symetrical skrev 2015-12-21 08:57:31 följande:
Exakt sådär gör jag också, äter med typ två timmars mellanrum, men inte alls lila mycket, för då mår jag illa. Minns att det var samma när jag var gravid med sonen.
happylife skrev 2015-12-21 07:44:44 följande:
Jag är också galet trött! Om jag inte sysselsätter mig med något på kvällen så somnar jag i soffan nån gång mellan 19-21 , kan absolut inte se en hel film! Astråkkgt sällskap är man.
Är sååå osugen på att jobba!! Vad jobbar ni alla med?
Jag är säljare, har hand om Mellansverige så blir en del resor, vill bara ligga på soffan å vila!
Jag är också helt brutalt trött, redan sedan typ 4 dagar tillbaka! (v 4+2 idag). Släckte 19:58 igårkväll och somnade på ett kick och då hade jag ändå hållit ut så länge jag kunnat!
Jag jobbar som naprapat, så om någon får några frågor om problem med kroppen i övrigt kan ni slänga iväg dem till mig, så svarar jag så gott jag kan.
Dock ledig nu sedan i fredags och det är sååå skönt. Jobbar tis-ons nästa vecka, sen är det ju nyårsledigt några dagar. På så vis känns det som att den här graviditeten timat in sig själv bra.
Det tog nästan 2 veckor av illamående innan jag kom underfund med hur jag ska göra för att slippa illamåendet så mycket som möjligt. Mår fortfarande illa på förmiddagarna med äter jag lite och ofta så mår jag iallafall bra på sen eftermiddag/kvällarna.
Lyckades dra på mig en kraftig förkylning nu också så man mår ju 3 gånger värre när man mår illa, redan är trött som ett helt ålderdomshem sen förkylning, hosta och halsont på det. Inte roligt måste jag säga! Börjar bli bättre nu, tack och lov.