BF augusti 2016, vi som vill prata på fl
Hej!
Jag hade missat i förra bf aug gruppen att det har blivit en ny. >< får jag vara med här eller är det för sent? Jag förstår om ni inte vill ta in fler, tänkte att det var värt att fråga iaf.
Hej!
Jag hade missat i förra bf aug gruppen att det har blivit en ny. >< får jag vara med här eller är det för sent? Jag förstår om ni inte vill ta in fler, tänkte att det var värt att fråga iaf.
Hej,
Se till att lägga till dig på listan så kommer du med. Jag tänkte lägga listan i trådstarten vid 18 ikväll. Är man inte med på den så är man inte med i gruppen.
Jag är också galet trött hela tiden, och illamående med kräkningar. >< jag har kronisk smärtsyndrom som diagnos sen tidigare och med det kommer också trötthet men nu är det extremt! :-P
Jag jobbar som konditor på ett litet företag så min chef och mina kollegor vet om att jag är gravid men för mig är det bara skönt eftersom arbetet innebär många tunga lyft. Mina kollegor är jättegulliga och bär allt tungt åt mig, står ut med att jag jobbar långsammare, låter mig ta fler raster och så får jag gå hem när jag vill om jag mår dåligt. Dem är bäst! <3 nu är jag ledig fram tills den 2/1 så det ska bli jätteskönt! ^^
Gahh! Har hostat så mycket inatt att jag fick svårt att andas och hamnade på akuten. Förmodligen luftrörskatarr. :(
Men all hosta har orsakat enooormt mycket molvärk och jag är sjukt nojjig att jag typ hostat loss embryot eller nåt. Tycker brösten känns mindre ömma och svullna, men illamåendet är ihärdigt idag. Fy vad orolig man blir!
Då har man kräkts på ica maxis toalett också. >< usch för publika toaletter. Man ville bara sätta en skylt på dörren: jag är inte magsjuk, jag är bara gravid! :-P
ÄNTLIGEN! Lycka på bild <3