Inlägg från: Villhabarn29 |Visa alla inlägg
  • Villhabarn29

BF augusti 2016, vi som vill prata på fl

Snacka om orolig! Bim imorgon, plus igår, lite molvärk i flera dagar samt spänningar och ont i brösten. Men idag fick jag några bloddroppar dagen innan mens!! Har ni haft det?

• Villhabarn29

Hej! Hade ni molvärk runt BIM när ni blev gravida? Det går av och till för mig. Hört att det är normalt när livmodern försöker växa från början. Jag har nog haft det av och till sen det fäste. Samt någon bloddroppe igår. BIM idag och jag har inte mensvärk men det trycker och ilar.

• Villhabarn29
    Emmi0306 skrev 2015-12-22 13:10:36 följande:

Jag har molvärk till och från varje dag, är på 8+1 tror jag.

Okej. Kan värken vara fokuserad till en sida ibland? Jag känner mest på höger.
  • Villhabarn29
    Tudelu skrev 2015-12-22 13:31:27 följande:

Är det stark värk bör du kontakta gyn för en undersökning, då det kan vara utomkveds. Säkert ingen fara, men bättre att kolla upp det för säkerhets skull!

Inte stark men lite ilande.. Svårt att säga vad som anses normalt. Får känna av lite.
  • Villhabarn29
    Limpan nr2 skrev 2015-12-23 13:13:29 följande:

Jaha... Så fick även jag brunt på papperet när jag torkade mig. Räknar med att det är kört då alla mina mf/ MA börjar precis såhär. Känns så himla tråkigt :(

Vilken dag är du på? ?Jag är också livrädd. BIM +1 med brun flytning.
  • Villhabarn29
    E87 skrev 2015-12-23 14:00:25 följande:

Hej, nu vill inte jag vara otrevlig men vi stängde tråden efter 22 medlemmar. Finns man inte med på BF listan får man lämna tråden.

Ok. Jag har också bf i augusti. Men lämnar tråden nu..
Svar på tråden BF augusti 2016, vi som vill prata på fl