BF augusti 2016, vi som vill prata på fl
Hej! Väntar första barnet,fick missfall i somras så hoppas verkligen den lille vill stanna kvar där inne nu :)
BF 19/8. Gbg
Hej! Väntar första barnet,fick missfall i somras så hoppas verkligen den lille vill stanna kvar där inne nu :)
BF 19/8. Gbg
BF AugustI
(Okänt datum)
29 juli - tredje barnet
3/8
jonken - 28, första barnet. Sthlm
6/8 - 29, tredje barnet. Sthlm
17/8
E87 - 28, andra barnet (dotter född 13) Gävle
Happylife - 28, fösta barnet. Sthlm
18/8
tystlängtan - 27, andra barnet, son född 13, Göteborg
19/8
Grodan90 - första barnet,gbg
23/8
Limpan nr2 - andra barnet
26/8
Symetrical - 32, andra barnet, son född 13, Stockholm
28/8
Juni90
29/8
SkogsstjärnN - 30, tredje barnet. Dotter född 05 och dotter född 15. Sthlm
Jag är i v 5+2 och jag har inte heller mycket symtom. Brösten är ömma hela tiden och känner lite molvärk oftast på kvällarna. Annars känner jag mig som vanligt. Nästan så man längtar till att få mer symtom!:D
Jag är också trött! Men kan bero på att man springer o kissar hela nätterna!
Jag jobbar inom psykiatrin:)
Idag har jag ringt BM och fick tid 7/1! När jag har räknat ut vilken vecka jag är i får jag det till vecka 6 nu eftersom jag har en rätt lång cykel på 35 dagar. Men enligt BM är jag i vecka 7. Brukar dom alltid räkna efter 28 dagar? Det skiljer ju rätt mycket på en vecka iallafall nu i början av graviditeten. Eller är det så man räknar? Förvirrad,haha! :D
Happ. Tydligen kan man hosta sig till ett missfall. Rosa flytningar nu på kvällen efter en massa molvärk idag.
Ska jag behöva få två på rad alltså? :(
Hörni!
Hur är det med era symtom. Är det i princip hela tiden nånting ni känner av eller kommer det och går? Ibland känner jag absolut iiingenting och sen kommer nåt eller allt samtidigt. Tycker det känns läskigt när jag inte känner ett skvatt...
God jul till er alla o era små pyren i magarna! <3
Nu är jag en av dom lyckliga som fått 3+ på stickan! Trots inga jättetydliga symtom så känns det så bra :)
När kan man åka till gynakuten?
Är i v 7 (6+4) och har ju haft rosa och brun flytning då å då senaste v.
Idag bruna flytningar och nyss rött/rosa på pappret, verkligen inte som mens utan ljusare och ingen mängd. Har ingen smärta alls inte ens Molvärk... Men kan inte slappna av, man ska ju kunna se hjärtljud nu så funderar på gynakuten men skulle dom ta emot mig??
Nu är det ju så att reglerna blev satta samtidigt som tråden skapades. Kan inte alla bara respektera det istället. Man behöver kanske inte bokstavligt talat kunna låsa tråden utan man kanske kan läsa sig till vad som är bestämt. Det ska ju inte behöva bli en massa tjafs och otrevligheter här nu?! :(