BF augusti 2016, vi som vill prata på fl
Nu har jag fått tid för vul den 4/1. Vilken toppen läkare jag träffade igår :) kommer då att vara i v 7+4 enl egna beräkningar.
Åh, spännande! Jag kommer att vara i v 7+3 vid mitt vul 12/1.
Nu har jag fått tid för vul den 4/1. Vilken toppen läkare jag träffade igår :) kommer då att vara i v 7+4 enl egna beräkningar.
Åh, spännande! Jag kommer att vara i v 7+3 vid mitt vul 12/1.
Kan inte annat än hålla med! För mig är det verkligen en milstolpe, då gyn inte hittade ett hjärta sist jag var gravid i september. Var då på vul i v 8+1 och misstänkte redan innan att allt inte stod rätt till, då jag inte kände mig särskilt gravid längre, samt att jag börjat småblöda lite redan.
Hej vänner! Jag skriver inte så mycket här men försöker hänga med. Jag har ringt runt för VUL men alla är lediga över jul och nyår..
Är så otroligt rädd för utomkveds igen! Sist sprack äggledaren i vecka 7. Nu är jag i vecka 5 men känner molvärk mest på vänster sida vilket gör mig fruktansvärt nervös och rädd. Tror ni man kan åka till gynakuten och begära ett VUL? Dem borde väl kunna se en hinnesäck nu om det sitter rätt?
God jul på er tjejer. Hoppas ni får en fin dag och kan lägga ev oro åt sidan. Vi har ju faktiskt alla fått en väldigt fin för tidig julklapp. Just idag tänker jag bara va lycklig över det, att det funkade och att allt faktiskt högst troligt kommer gå bra och att nästa jul kommer vi ha en till att köpa julklappar till:)
Hehe... Att uppoffra sig när det gäller julbordet är ju ingenting mot hur det blir sedan när bebisen är ute... Genom hela föräldraskapet får man regelbundet, då och då sätta sig själv i andra hand. Jag kör på alla säkra kort idag. Har kämpat så länge för detta så skit samma m julbordet. Orkar inte bygga på oron ytterligare m den där gnagande känslan av att ätit fel..:( Och anklaga mig själv om nåt gick fel. Men alla ostar blir det jag kommer sakna mest. Och rå prinskorv som är såå gott:)
Hoppas alla har en fin jul! :) själv tror jag att jag blivit förstoppad?! Aldrig haft problem tidigare.. Läst att det är rätt vanligt men kanske inte så här tidigt i graviditeten? Nån som har något tips?
Ska jobba hela helgen så behöver alla tips jag kan få!!
Tack :)
Om du säger att du har ont också på ena sidan kan de inte neka dig vård, då de måste utesluta utomkveds då. Jag hade åkt in om jag vore du. Den där ovissheten och oroligheten tär så på en. :-/
Har givetvis läst, reagerar bara på ditt sätt att 'avvisa' folk härifrån som uppenbart behöver ventilera sina tankar och känslor med personer i samma sits, samt att du envist hävdar att tråden är stängd fast det bara är en konstruktion från din sida. Har inte sett att någon av de andra medlemmarna förutom du har motsatt sig att ex. Annainteternheim hoppar in i tråden.
Har ni stängt tråden för nya medlemmar? Så de som har bf i slutet av augusti får inte vara med i tråden alls? Eh okeeeeej
Jag försökte starta en m namnet BF aug 2016-utan fb men vet inte om det funkade...
Toppen! Säg till om du behöver hjälp. God natt!
Jag gjorde en precis. Fast den är felstavad, så typiskt mig.
Jag tror att man bara klickar in på den och ansöker, är lite osäker.
Funkar inte med medlemsgruppen för mig :(
Kan se vad ni skriver men kan inte själv skriva. Står bara att man måste va medlem för att skriva ngt i tråden. Men ser ingenstans där jag ska trycka för att bli det.
Jag lyckas inte skriva i den nya gruppen :(