BF augusti 2016, vi som vill prata på fl
Såg att det är många från Sthlm i tråden, dock inte jag. Är det någon som ska höra KUB på Mama Mia i kista?
Såg att det är många från Sthlm i tråden, dock inte jag. Är det någon som ska höra KUB på Mama Mia i kista?
Åh va kul :) va du nöjd sist?
Jag mår dock illa. Men kan inte äta de portioner som jag åt förut. Äter typ 1/3 av vad jag brukar äta, äter dock varannan var tredje timma för annars får jag en sån känsla och ignorerar jag det så går det full mode illamående. Min mage klarar inte av att äta mycket. Känns som jag äter hela tiden just för annars mår jag dåligt.
Gahh! Har hostat så mycket inatt att jag fick svårt att andas och hamnade på akuten. Förmodligen luftrörskatarr. :(
Men all hosta har orsakat enooormt mycket molvärk och jag är sjukt nojjig att jag typ hostat loss embryot eller nåt. Tycker brösten känns mindre ömma och svullna, men illamåendet är ihärdigt idag. Fy vad orolig man blir!
Många som är sjuka, inkl jag, hostat tills jag kräkts i 2 v nu så hoppas verkligen inte man kan hosta loss embryot!! Haha tror inte det :) jobbigt krya på dig!!
Idag har jag ringt BM och fick tid 7/1! När jag har räknat ut vilken vecka jag är i får jag det till vecka 6 nu eftersom jag har en rätt lång cykel på 35 dagar. Men enligt BM är jag i vecka 7. Brukar dom alltid räkna efter 28 dagar? Det skiljer ju rätt mycket på en vecka iallafall nu i början av graviditeten. Eller är det så man räknar? Förvirrad,haha! :D
Happ. Tydligen kan man hosta sig till ett missfall. Rosa flytningar nu på kvällen efter en massa molvärk idag.
Ska jag behöva få två på rad alltså? :(
Näää man kan inte hosta sig till MF!
Jag hade rosa flytningar i måndags o onsdags, sen har det vid ett par tillfällen varit lite lätt brunfärgade. Trodde de skulle eskalera å börja blöda, grät å va helt förstörd. Men de kom inge mer <3 det är hemskt jag vet! Man kan bara avvakta å se hur de utvecklas. Tänk på att rosa flytningar inte alltid betyder MF! Förstår att du tänker så med mf i bagaget, tänkte likadant!
Jag hade en del blödningar med dottern och allt gick bra. Tror inte man kan hosta sig till ett MF. Håller tummarna att det går bra. Har ni fått göra någon utredning pga missfallen?