Inlägg från: happylife |Visa alla inlägg
  • happylife

BF augusti 2016, vi som vill prata på fl

E87 skrev 2015-12-21 13:23:22 följande:

Jag har också varit på akuten i natt. Jag fick ont på vänstersida vid höftbenet igår som inte ville gå över. Ringde 1177 som tyckte att jag skulle åka in och kolla utomkvedskap. Allt såg okej ut men man kunde inte se något hjärta som slog tyvärr. Är dock bara i v 5+4 så han sa att det kan vara för tidigt att se samt att maskinen inte va superbra. Ska få en ny tid om två veckor.

Hoppas du mår bättre

Skönt att det såg bra ut iaf! Skulle dom boka in dig för en ny tid?
  • happylife
    Villhabarn29 skrev 2015-12-21 12:01:44 följande:

Snacka om orolig! Bim imorgon, plus igår, lite molvärk i flera dagar samt spänningar och ont i brösten. Men idag fick jag några bloddroppar dagen innan mens!! Har ni haft det?

Förstår att du är nervös, vissa kan ju ha lite blödningar på mensdagen.

Hoppas det inte blir mens!

Jag klarade mig från blödningar men som sagt vissa får det ändå
  • happylife
    E87 skrev 2015-12-21 15:59:03 följande:

Ja ska få en ny tid om 2 v. Fick träffa en toppen läkare :)

Tummen upp för toppenläkare! Det gör mycket.

Hoppas jag får en sån den 29e när jag ska på ul! "Bara" 8 dagar kvar, längtar!

Undrar varför dom skriver "välkommen på ultraljud" kan de va vul ändå?

Kommer då gått in i v 8 med en dag
  • happylife
    Tudelu skrev 2015-12-21 17:05:07 följande:

Haha nej säkerligen inte men kan inte låta bli att nojja när molvärken ökar efter en hostattack. Hua!

Hehe i know! Hostat mig till värk i både rygg å mage :(
  • happylife
    E87 skrev 2015-12-21 17:39:14 följande:

Ja fler sånna läkare tack :)

Ska du gå privat i Sthlm?

Ja på Sophiahemmet :)
  • happylife
    E87 skrev 2015-12-21 19:39:19 följande:

Åh jag håller verkligen tummarna.

Jag har svarat i en av dina tidigare trådar gällande CB ÄL tester såg jag här om dagen :)

Tack <3

Aha va roligt :) lite komiskt att den gång man blev gravid använde jag inga ältester =P
  • happylife
    Tudelu skrev 2015-12-21 19:48:27 följande:

Happ. Tydligen kan man hosta sig till ett missfall. Rosa flytningar nu på kvällen efter en massa molvärk idag.

Ska jag behöva få två på rad alltså? :(

Näää man kan inte hosta sig till MF!

Jag hade rosa flytningar i måndags o onsdags, sen har det vid ett par tillfällen varit lite lätt brunfärgade. Trodde de skulle eskalera å börja blöda, grät å va helt förstörd. Men de kom inge mer <3 det är hemskt jag vet! Man kan bara avvakta å se hur de utvecklas. Tänk på att rosa flytningar inte alltid betyder MF! Förstår att du tänker så med mf i bagaget, tänkte likadant!
  • happylife
    Tudelu skrev 2015-12-21 19:58:18 följande:

Jag kan typ inte tänka något annat. Det har alltid börjat så för mig, har sammanlagt 3 missfall i bagaget och ger typ upp hoppet direkt. :( Blödde ingenting under graviditeten med dottern så det känns bara sjukt negativt :(

Jag vet, har börjat så för mig med :( håller tummarna ändå!
  • happylife
    Meriam1 skrev 2015-12-21 20:47:43 följande:

Ja det blir svårt att dölja magen numera. Men jag undrar; jag är i v 8 snart in i v 9 och det syns knappt något det är nästan som innan graviditeten, ska man vara orolig för det? :/

Syns inget på mig heller. Vissa syns de ju knappt i v 30 så du behöver verkligen inte oroa dig! :)
  • happylife
    Meriam1 skrev 2015-12-21 21:13:09 följande:

Tack söta du. Första barnet och allt känns nytt, har er att dela och jämföra med :)

:) första här med!
Svar på tråden BF augusti 2016, vi som vill prata på fl