• E87

BF augusti 2016, vi som vill prata på fl

Nu har jag fått tid för vul den 4/1. Vilken toppen läkare jag träffade igår :) kommer då att vara i v 7+4 enl egna beräkningar.

• E87
    Villhabarn29 skrev 2015-12-23 13:57:46 följande:
    Vilken dag är du på? ?Jag är också livrädd. BIM +1 med brun flytning.
    Hej, nu vill inte jag vara otrevlig men vi stängde tråden efter 22 medlemmar. Finns man inte med på BF listan får man lämna tråden.
  • E87

God jul tjejer!

Här tänkte vi berätta innan Kalles :) synd att man måste hoppa över så mycket på julbordet idag men helt klart värt besväret :)

• E87
    mikamon skrev 2015-12-24 22:10:40 följande:

God jul!

Det "firas" med härlig molvärk och ömma boobs, och ett clearblue digital som visade Gravid 2-3 :) ska tablett nytt digital om en vecka ungefär och hoppas att det visar 3+ då

Grattis till 2-3! Vilken vecka ät du i?
  • E87
    happylife skrev 2015-12-24 23:33:09 följande:
    Hur fick det? Blev dom glada? :)
    Det gick bra och glada blev dom :) skönt att slippa smyga speciellt när man mår illa
  • E87
    Sagan12345 skrev 2015-12-25 11:02:09 följande:

Hej skulle de bli en plats till i tråden skulle jag jättegärna vilja få vara med. Säg gärna till i så fall. Å grattis till er!

Vi har tyvärr stängt tråden för nya medlemmar.
  • E87
    Annakristina87 skrev 2015-12-25 11:34:57 följande:

Hoppas alla har en fin jul! :) själv tror jag att jag blivit förstoppad?! Aldrig haft problem tidigare.. Läst att det är rätt vanligt men kanske inte så här tidigt i graviditeten? Nån som har något tips?

Ska jobba hela helgen så behöver alla tips jag kan få!!

Jag tar laktulos för att inte bli förstoppad. Har haft problem sen dottern föddes för 2 år sen.
  • E87
    jess06 skrev 2015-12-25 12:55:49 följande:
    Vilken vecka är du i? :)

Jag vågar inte berätta för familjen än, är så otroligt rädd för mf!
    Jag är bara i v 6+1 idag så det är tidigt. Vi tänkte att det är kul att dela glädjen och om det blir ett MF (hade ett i okt) så kan det vara skönt att inte behöva förklara så mycket.

Idag har brösten nästan helt slutat ömma så jag känner mig väldigt nojig just nu.
  • E87
    jess06 skrev 2015-12-25 13:48:41 följande:
    Jag förstår hur du tänker, jag har också funderat på om jag ska berätta trots att jag bara är i v. 5 men min sambo vill vänta.

Min smärta i brösten kan försvinna vissa tider på dygnet så jag tror inte det är någon fara.
    Hoppas du har rätt. Skönt med fler som har samma "problem" :)
  • E87
    happylife skrev 2015-12-25 17:53:47 följande:
    Ja, jag frågade henne rakt ut vad hon trodde. Svaret var: Jag är pessimistisk

:( fan.
    Vilken vecka mätte hon dig till? När jag va in i måndags så mätte han hinnsäcken till v 5+6, kunde se gulkroppen och något vitt som kanske va något man han kunde inte säga säkert. Inget hjärta som slog.
Svar på tråden BF augusti 2016, vi som vill prata på fl