BF augusti 2016, vi som vill prata på fl
Hoppar in här och joinar! Plussade i måndags med andra barnet. Bf 26 augusti
Hoppar in här och joinar! Plussade i måndags med andra barnet. Bf 26 augusti
hej tjejer, annacnummertre här från förra tråden. fick panik i förra veckan och gick ur FL eftersom jag oroade mig över allting jämt.
läst tråden i smyg :)
Tudelu, kul att du också är från västerås!
Är det okej att jag är med er och pratar för jag var en av de som inte ville gå'över till FB?
Har ni läst trådstarten? Där står det att vi vill ha en tråd me få medlemmar så att alla kan bli sedda och hörda. Blir det närmare 100 medlemmar så är det lätt att någon blir bortglöm och det vill vi inte. Finns ju fler augusti trådar att skiva i också eller starta en ny. Det är inte för att vara taskig mot er
Shit vilken tråkig attityd det blev nu. Ni som klagar har ju ingen aning om hur diskussionen gått och att kalla TS (som råkade vara den med dator) för sektledare är bara löjligt. Vi ville ha en mindre grupp för att lättare kunna se och följa alla, det är fritt fram för andra att starta fler grupper eller hålla liv i den gamla. Jag har sett minst en till ny grupp som finns för de med BF augusti och det kommer komma flera till närmaste veckorna då det fortfarande är tidigt i våra graviditeter. Det står tydligt i trådstarten och ska vi börja göra undantag så faller hela ideen.
Märker ni inte själva? Är det verkligen viktigare att hålla benhårt på regler än att finnas där för någon som behöver? Min poäng verkar tydligen inte nå fram.
Mina ömmar mer eller mindre konstant. Ibland avtar det lite men efter ett par timmar är det maxat igen. Men är livrädd att vakna en morgon o inte känna ett smack! Illamåendet har varit helt borta idag tex ...
Kan hinnsäcken växa utan embryo?
Har ni stängt tråden för nya medlemmar? Så de som har bf i slutet av augusti får inte vara med i tråden alls? Eh okeeeeej
Hej!
Om man vill begränsa antalet medlemmar får ni starta en Medlemsgrupp.
Det ni har gjort nu är inte ok då alla ska ha möjlighet att delta i en diskussionstråd här på Familjeliv. Vi tillåter inte utfrysning eller att någon tar sig friheter att sätta andra bestämmelser än de satta Forumreglerna.
Ha en fortsatt trevlig natt
/Moderator
Jag försökte starta en m namnet BF aug 2016-utan fb men vet inte om det funkade...
Funkar inte med medlemsgruppen för mig :(
Kan se vad ni skriver men kan inte själv skriva. Står bara att man måste va medlem för att skriva ngt i tråden. Men ser ingenstans där jag ska trycka för att bli det.