Inlägg från: happylife |Visa alla inlägg
  • happylife

BF augusti 2016, vi som vill prata på fl

Symetrical skrev 2015-12-23 15:10:33 följande:

Jag hade inga färgade flytningar alls innan mitt MA/MF i höstas (fram tills dagen innan det konstaterades), så jag är nojig även utan dem. :-/

Ja tänk att man ska behöva oroa sig hur som! Pest är det.

Orkar inte med ett till MF!
  • happylife
    Grodan90 skrev 2015-12-23 16:45:33 följande:

Ja fy det tär på en med missfall. Går inte sluta oroa sig. Nu är jag i den veckan när jag fick missfall förra gången,hur försöker man ens o inte tänka på det?!

Det är omöjligt, man får stå ut.... :(

Vill bara att det ska bli tisdag nu så jag får göra vul!
  • happylife
    Limpan nr2 skrev 2015-12-23 17:07:50 följande:

Har bara kommit pytte pytte liiiite beige på papperet. Men jag har lite molvärk till och från i både mage och rygg. Känns inge vidare att behöva gå igenom ett missfall på julafton :(

Tur jag har sonen, då måste jag iaf vara glad för hans skull.

Känner samma, kul med MF på julen! Här är det mörkt bruna flytningar =\
  • happylife
    primavolta skrev 2015-12-24 01:19:48 följande:

Varit på inskrivning nu. Vilken mespropp jag blir när jag sitter där. Vågade knappt nämna ordet ultraljud.. Hon tyckte det vara vääldigt svårt att bestämma graviditetens längs pga mitt mf och ingen mens unnan denna graviditet. Men ändå nämbde hon inte att göra vul.... Ska tillbaka v 10 för längre inskrivning och ta blodprover osv. Får väl skärpa till mig tills dess :/....

Hmm kan du inte gå "vid sidan om" då på en provat mottagning för ultraljud? :)
  • happylife
    Symetrical skrev 2015-12-23 19:27:56 följande:

Kämpa på mina tappra töser!

It aint over til the fat lady sings! :-*

Tack tack I Will!!! Kom bara vid två tillfälle igår, sen har de varit vitt/färglöst så fortsätter hålla tummarna. Ni andra som är med i tråden, hur mår ni? Sprid lite positiv energi nu så vi med färgade flytningar inte smittar ner tråden med negativitet! Idag är det julafton, god jul!!!! :)
  • happylife
    Tudelu skrev 2015-12-24 07:50:08 följande:

Tog mitt andra digitala idag. Vecka 5+2 och exakt en vecka sedan jag testade 2-3. Idag stod det 3+ <3

Egentligen betyder det ju inte att allt är lugnt, men det känns något bättre iaf!

Vad bra! Perfekt. Kände detsamma när jag fick 3+ igår :)
  • happylife
    Symetrical skrev 2015-12-24 08:35:34 följande:

Gick och la mig med århundradets illamående (hade ätit för mycket) och vaknade med sprängande bröst. Bästa julklappen!

GOD JUL PÅ ER ALLIHOPA!!!

Haha super!! Mer tuttvärk till oss preggosar!! :) jag har också ont i dom! Tjohooo

God Jul!!
  • happylife
    E87 skrev 2015-12-24 10:30:29 följande:

God jul tjejer!

Här tänkte vi berätta innan Kalles :) synd att man måste hoppa över så mycket på julbordet idag men helt klart värt besväret :)

Hur fick det? Blev dom glada? :)
  • happylife
    Grodan90 skrev 2015-12-25 08:20:27 följande:

Nu är jag en av dom lyckliga som fått 3+ på stickan! Trots inga jättetydliga symtom så känns det så bra :)

Härligt! Grattis :)
  • happylife
    Tudelu skrev 2015-12-25 09:12:52 följande:

Nähä. Så var det bruna tillbaka igen.. :(

Jaa här med. Känns deppigt!
Svar på tråden BF augusti 2016, vi som vill prata på fl