Inlägg från: happylife |Visa alla inlägg
  • happylife

BF augusti 2016, vi som vill prata på fl

Tudelu skrev 2015-12-25 11:09:18 följande:

Ja jag tycker det är så himla påfrestande :( Hur känner du dig i övrigt? Jag har ingen direkt smärta, lite mol/växtvärk emellanåt bara. Brösten känns för tillfället mindre ömma dock, men brukar gå upp o ner under dagen så vet inte om det är något negativt .. :/

Limpan nr2 skrev 2015-12-25 11:10:48 följande:

Åh nej :( Hur är det med dina symtom, är de kvar?

Jag hade sex imorse och ångrar ihjäl mig nu! Bara väntar på att det ska komma blod nu. Jag som lovat mig själv att avstå allt som kan skapa oro :(

Mina symtom varierar också men jag har lite ont i brösten, lätt illamående, yr lite Molvärk men absolut ingen smärta. Kommer bara bunt när jag torkar mig, inga mängder utan bara färgat på pappret. Min man har googlat säger han och lugnar mig med att det är normalt med lite brunt...vet i te vad jag ska tro alls!
  • happylife

När kan man åka till gynakuten?

Är i v 7 (6+4) och har ju haft rosa och brun flytning då å då senaste v.

Idag bruna flytningar och nyss rött/rosa på pappret, verkligen inte som mens utan ljusare och ingen mängd. Har ingen smärta alls inte ens Molvärk... Men kan inte slappna av, man ska ju kunna se hjärtljud nu så funderar på gynakuten men skulle dom ta emot mig??

• happylife
    Symetrical skrev 2015-12-25 16:04:29 följande:

Om du säger att du har ont också på ena sidan kan de inte neka dig vård, då de måste utesluta utomkveds då. Jag hade åkt in om jag vore du. Den där ovissheten och oroligheten tär så på en. :-/

Min man tvingade in mig, han var trött på min oro. Så nu är det bara att sitta och vänta....
  • happylife
    Grodan90 skrev 2015-12-25 15:20:11 följande:

När jag blödde förra graviditeten och var orolig sa min BM att jag skulle åka till gynakuten så jag slapp gå runt o oroa mig. Det är väl olika hur dom tar emot en eller ej. Men försöka kan man såklart!

Tack jag åkte in
  • happylife

Uppdatering... De gick sådär. Hon såg en hinnsäck i rätt storlek samt gulesäck. Men inget i hinnsäcken :( hon ville inte dämma ut det helt utan bad mig gå på mitt bokade vul på tis om dom kan se mer om några dagar eller har en bättre apparat. Vet inte vad jag ska känna, känner mig mest tom och "nähä de va inte min tur denna gång heller". MF i aug å nu detta.

• happylife
    Tudelu skrev 2015-12-25 17:52:35 följande:

Men åh :( Vad trist :( Hoppas att hon bara inte kunde se!

Det är ungefär det där jag väntar mig att höra om jag skulle få ett vul. Så himla läskigt :(

Ja, jag frågade henne rakt ut vad hon trodde. Svaret var: Jag är pessimistisk

:( fan.
  • happylife

Hej alla Goa! Nu börjar jag gråta igen av era fina ord. Legat o grinat sen jag kom hem från gynakuten. 12.1 mm var hinnsäcken, sedan sa hon att hon "nog" (inte helt hundra) såg gulesäcken. 6+0 mätte hon mig till, jag trodde 6+3. Då borde man ju sett något? Såg bara ett stort svart hål till hinnsäck.

Hon sa som ni att hon inte vill döma ut det för det KAN va trögstartat osv men som hon sa var hon pessimistisk, vill dock absolut inte sätt igång ett MF förrän dom är 100 säkra.

Så planen är vul på tis, om dom inget ser ska jag till sjukhuset lör morgon för ett till vul, om inget då ska dom sätta igång ett MF...

• happylife

Brösten ömmar mindre men ömmar

Lite yrslig men inte alls som innan

Inget illamående sen igår

Så lite symtom har jag. Bruna flytningar när jag torkar mig men ingen smärta.

Jag plussade med digitalt på bim+2, äl+14

Svar på tråden BF augusti 2016, vi som vill prata på fl