• lindlan

BF Augusti 2016, vi som vill prata på fl (tråd nr.2)

Hej! Är gärna också med. Plussade för första gången någonsin på julafton och enligt appen är bf runt 20/8. Är 28 år o har kämpat för det där plusset i över ett år.

• lindlan
    Mrs.Brightside skrev 2015-12-25 23:51:06 följande:

Vad härligt! Måste kännas fint

Känns fantastiskt men helt overkligt. Är helt inställd på att köpa ett tredje test imorgon bara för att försöka förstå. Men jag hoppas ju att två digitala test som säger gravid i vecka 1-2 inte kan ha fel. ????
  • lindlan
    Hjärt skrev 2015-12-26 12:02:13 följande:

Grattis! Vad fint för er! Världens finaste julklapp! :)

Jag har jätteömma bröst och känner nästan konstant någon form av tryck/molande i nedre delen av magen (plats svårt att definiera). Har klarat mig från yrsel och illamående än så länge. Men det är väl vanligt att de kommer i vecka 7, så jag håller tummarna. Är inne i vecka 6 nu (5+4) :)

Stort grattis till er. Har själv haft en tuff period helt utan plus och plussade äntligen första gången på julafton.:) Är i vecka 6 just nu men vågar inte riktigt tro på det. Har ömma bröst men inte mycket mer symtom. Har mått illa idag men vet inte om det är inbillning eller verkligt. Känns konstigt om symtom börjar dyka upp direkt efter plusset.
  • lindlan
    Goo skrev 2015-12-27 10:43:35 följande:

Jag är också gärna med, om det finns plats?

Efter 1,5 års försök utan resultat, utredning (som inte visade några fel på oss) och planerad IVF-behandling i januari så skedde det plötsligt: fick positivt gravtest för ca två veckor sedan.

Enligt familjeliv-appen är jag i v 7, BF 20/8.

Åå för oss blev det precis likadant. Stod i kö för ivf och förväntades få tid i januari/februari men plussade på julaftons morgon. Kan fortfarande inte tro det. (Trots att jag tagit 3!! Test) haha. Stort grattis till er. :)
  • lindlan
    Goo skrev 2015-12-27 10:43:35 följande:

Jag är också gärna med, om det finns plats?

Efter 1,5 års försök utan resultat, utredning (som inte visade några fel på oss) och planerad IVF-behandling i januari så skedde det plötsligt: fick positivt gravtest för ca två veckor sedan.

Enligt familjeliv-appen är jag i v 7, BF 20/8.

Så himla häftigt att läsa att ni haft "samma resa" som oss. Väntade på ivf i jan/feb men plussade plötsligt på julafton. Helt overkligt. Stort grattis till er.:)
Svar på tråden BF Augusti 2016, vi som vill prata på fl (tråd nr.2)