Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.
Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.
"KillBill" för mig handlar det inte om Sverigedemokrater eller inte...den politiker som gör något åt situationen får min röst.
För mig handlar det om att få ett säkert Sverige.
Vad du vill förstår jag inte överhuvudtaget, men av dina oändliga inlägg så verkar du mest njuta av det kaos som uppkommit i Sverige.
Sorgligt att någon kan gilla denna utveckling, alternativt får jag bara beklaga att du inte inser att det handlar om Realism och inte Rasism.
Om du inte märkt det så är det den svenska befolkningen som får utstå övergrepp i alla former...men den rasismen bryr du dig väl inte om ?
Vad anser exempelvis FDFMGA om att SVT titt som tätt fälls i Granskningsnämnden för att inte leva upp till kravet på opartiskhet?
Beror det i första hand på att enskilda journalister har felat och att deras partiska rapportering slunkit igenom kontrollen eller tror du att det är ledningen som beordrat opartisk rapportering och att journalisterna uppgivet följer order?
Av ditt argumenterande i tråden att döma låter det som att du tror på det senare alternativet.
"beordrat partisk rapportering" skulle det stå så klart.
Det är inte bara public-service som inte är opartiska enligt min åsikt.
Även vissa forum släpper bara igenom vissa åsikter (ska inte nämna vilket forum)
Detta borde varje människa som funderar på att rösta på Sverigedemokraterna läsa:
www.dn.se/ledare/kolumner/maja-hagerman-kritiska-roster-tvingas-till-tystnad/
Detta borde varje människa som funderar på att rösta på Sverigedemokraterna läsa:
www.dn.se/ledare/kolumner/maja-hagerman-kritiska-roster-tvingas-till-tystnad/