klyban skrev 2024-10-24 12:21:35 följande:
du inte klarar av att påvisa det du vad du anser
Faktabaserat och sakligt gäller att det du pratar om är off topic.
Om vi ska vara sakliga och hålla oss till ämnet (ON topic) så anges i trådstarten, jag citerar:
Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
Frågan är alltså om du uppfattar...
Klyban,
för din upplysning kan jag tala om att vi är på sidan 813 i tråden, fler än 8000 inlägg (!!!).
Men du har ännu inte ens brytt dig om att läsa trådstarten?
Eller saknar du trots ditt fantastiska (fanatiska?) intellekt förmåga att ens förstå trådstarten?
Faktabaserat och sakligt gäller att en överväldigande majoritet på 77% anser inte, upplever inte, att public service skulle vara opartiska.
77% svarar NEJ.
Om du Klyban gillar detta eller vad du med ditt "fantastiska intellekt" tycker om detta saknar all betydelse för oss alla som lever i verkligheten.
Allt du svamlar om, på den konstiga platsen där du befinner dig (inte i verkligheten...), allt som du har svamlat om, i alla dina inlägg under flera år, saknar uppenbarligen helt relevans för den överväldigande majoriteten.
Men fortsätt du gärna med ditt idoga (idiotiska) arbete som uppenbarligen helt motverkar ditt eget syfte.
Och så är du där igen...
Denna gång skriver du, citat:
"-Vi med lite högre intellekt, vi förstår att när man är saklig och med fakta..."
Tidigare
skrev du i ditt inlägg, #4472, citat:" -jag är låååång över medel på intellekt "
Jag håller mig till ämnet och tråden när jag konstaterar att du i inlägg efter inlägg i tråden kräver saklighet av andra medlemmar.På vilket sätt menar du att de två citerade inläggen av dig skulle stå för saklighet?
Förklara gärna, tack!
Men grattis Klyban till att du återigen lyckas visa din heta kärlek, att du så otroligt hett ÄLSKAR att göra pr för det där partiet som har S och D i sin beteckning.
Klarar du förstå innebörden och följden av att någon lägger ned stort arbete på två saker, men det visar sig att arbetet med båda dessa saker i praktiken visar sig motverka sitt eget syfte?
¤ 77% svarar NEJ.
¤ SD är det det mest framgångsrika partiet i Sverige i modern tid,
de är invalda i Sveriges riksdag på mycket stark demokratisk grund och de är det enda partiet som har lyckats växa på detta överlägsna sätt.
Klyban,
du har sannerligen lyckats väl, för ditt arbete har troligen bidragit till allt detta!